عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » شستشو و لایروبی 302 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب در شش ماهه نخست سال

مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گرگان خبر داد:

شستشو و لایروبی 302 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب در شش ماهه نخست سال

شستشو و لایروبی 302 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب در شش ماهه نخست سال

  مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گرگان از شستشو و لایروبی 302 کیلومتر از شبکه توزیع و خط انتقال آب شهرهای گرگان، جلین و سرخنکلاته در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان گلستان، مهندس رضا سوخته سرایی در گفتگو با پایگاه خبری این شرکت گفت: این اقدام با هدف حفظ کیفیت و بهداشت آب انجام شده است.
به گفته وی، در مدت مذکور 122 کیلومتر از شبکه فاضلاب شهر گرگان به منظور حفظ سلامت شهروندان، جلوگیری از چالش‌های زیست‌محیطی و همچنین پیشگیری از شیوع بیماری‌های میکروبی ناشی از آلودگی فاضلاب شهری، شستشو و لایروبی شده است.
سوخته سرایی خاطرنشان کرد: در شش ماهه اول سال یک هزار و 43 متر از شبکه توزیع آب و 385 متر از خط انتقال آب توسعه یافته و 877 متر اصلاح و بازسازی شبکه توزیع و خط انتقال انجام شده است.
وی با بیان اینکه در مدت مذکور 25 انشعاب غیرمجاز به مجاز تبدیل شده است، تصریح کرد: 3 هزار و 200 فقره تعویض کنتور خراب، 86 فقره جابجایی کنتور و 689 مورد رفع گیر و تست کنتور ثبت شده است.
مدیر امور آب و فاضلاب منطقه گرگان افزود: نصب 528 فقره انشعاب جدید، تغییر 56 فقره قطر و محل انشعاب، تعویض 99 انشعاب فرسوده، رفع دو هزار و 346 مورد اتفاق خط انتقال و شبکه توزیع آب بخشی از اقدامات انجام شده در آب و فاضلاب منطقه می باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت آب و فاضلاب استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : ایوبی
  • بازدید : 647
  • کد خبر : 39532