عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گلستان


انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گلستان

انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گلستان

 بمنظور ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی و در راستای پیشبرد راهبردها وسیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای توانمند سازی افراد از طریق آموزش های مهارتی، تفاهمنامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گلستان منعقد گردید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان ،  در این مراسم که  با حضور سید علیرضا حسینی طلب  مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان و حجت الاسلام وردانی  ریاست مرکز خدمات حوزه های علمیه  استان گلستان  برگزار شد ،در ابتدا  حجت الاسلام و المسلمین وردانی اظهار کرد: توفیق امضای این سند همکاری نتیجه کارشناسی‌های متعدد است که امیدواریم گام مؤثری در راستای ارتقای آموزش‌های مهارتی در استان برداشته شود.
وی بیان داشت: جامعه روحانیون خواهر و برادر اعم از ایرانی و غیر ایرانی مشمول تفاهم نامه مذکور هستند که انشاءالله با عملیاتی شدن آن گامی موثر در جهت گسترش فرهنگ حرفه آموزی و اشتغال در استان برداشته می‌شود.
حجت الاسلام و المسلمین وردانی گفت: اجرای این تفاهم نامه خودکفایی و ارتقای وضعیت معیشتی طلاب و خانواده‌های آنان و گسترش فرهنگ حرفه آموزی و اشتغال را فراهم می‌کند.
در ادامه حسینی طلب مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان افزود : این  تفاهم نامه در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) مبنی بر توجه به مباحث آموزشی طلاب و خانواده‌های ایشان، همچنین در راستای راهبردها و سیاست‌های سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور برای توانمندسازی افراد جامعه از طریق آموز‌ش‌های مهارتی و نیز توسعه مشارکت با بخش‌های عمومی و دولتی به منظور هم افزایی در استفاده از ظرفیت‌ها و امکانات دو طرف، بین دو مجموعه منعقد شد.
  مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان بیان داشت: توانمندسازی طلاب و خانواده‌های ایشان با آموزش‌های مهارتی بر اساس استانداردها و شایستگی‌های آموزشی و شغلی سازمان، استفاده از ظرفیت‌های دو طرف جهت برگزاری دوره‌های آموزش فنی و حرفه‌ای، استفاده از توان بالقوه طلاب در زمینه توسعه و ترغیب فرهنگ مهارت آموزی با رویکرد به نظام ارزشی در شهرها و روستاها ، بررسی و ارائه راهکارهای مشترک جهت ارتقای سطح معیشت و زندگی جامعه هدف از طریق مهارت آموزی، از زمینه های همکاری دو مجموعه در راستای تفاهم نامه مذکور است.
شایان ذکر است : این تفاهم نامه از تاریخ انعقاد به مدت 1 سال شمسی دارای اعتبار بوده و در صورت توافق دو طرف قابل ویرایش، بازنگری و تمدید خواهد بود .

انعقاد تفاهمنامه همکاری آموزشی مابین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای و مرکز خدمات حوزه های علمیه استان گلستان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .