عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انعقاد تفاهم نامه همکاری فنی وحرفه ای گلستان با شرکت غله و خدمات بازرگانی


انعقاد تفاهم نامه همکاری فنی وحرفه ای گلستان با شرکت غله و خدمات بازرگانی

انعقاد تفاهم نامه همکاری فنی وحرفه ای گلستان با شرکت غله و خدمات بازرگانی

 در راستای ارتقاء سطح کیفی نانوایان و ترویج و اشاعه فرهنگ مهارت آموزی، تفاهم نامه همکاری بین اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان و اداره کل غله و خدمات بازرگانی منعقد گردید.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان در این جلسه با تاکید بر ارتقاء سطح مهارت نانوایان، آموزش خبازان را در افزایش کیفی پخت و فرآوری نان بسیار موثر دانست و گفت: اداره کل آموزش فنی وحرفه ای استان گلستان در سال 93، 17 دوره آموزشی جهت 268 نفر باحجم 18 هزار نفر-ساعت در رشته هاي خميرگير و چانه گير نان بربري، و كارگر پيش كار واحد هاي توليدي در شهرستانهاي بندرگز و علي آباد و برنامه ريزي جهت اجراي حرف ديگر در شهرستان هاي گرگان، كردكوي، بندر گز، بندر تركمن و آق قلا در برنامه آتی می باشد.

وی تربیت کارگران ماهر و آموزش دیده، بالابردن سطح کیفی پخت و فرآوری نان، کاهش ضایعات نان، ایجاد فرهنگ رقابت در بین نانوایان در مسیر تولید نان باکیفیت را ازجمله اهداف ارائه آموزش های مهارتی و کاربردی به نانوایان عنوان نمود.

 ابوالفضل تیرانداز ادامه داد: در پایان دوره های آموزشی از شرکت کنندگان آزمون ارزشیابی به عمل می آید که برای افراد پذیرفته شده در آزمون، گواهینامه مهارت صادرمی شود.

 مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان گلستان نیز با تقدیر از همکاری های صورت گرفته در ارائه آموزش های مهارتی به کارگران و نانوایان استان گلستان، آموزش های فنی و حرفه ای را در امر بالابردن کیفیت و سطح علمی و همچنین عملی نانوایان مهم ارزیابی نمود.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .