عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » اولین کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی محصولات صنایع دستی برگزار می شود

مهندس ابراهیم کریمی خبر داد:

اولین کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی محصولات صنایع دستی برگزار می شود

اولین کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی محصولات صنایع دستی برگزار می شود

 مهندس ابراهیم کریمی مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان امروز 22 آذر 1396 از برگزاری اولین کمپین تخصصی صادرات خرده فروشی محصولات صنایع دستی همزمان با سراسر کشور در استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ابراهیم کریمی با اعلام این خبر افزود: در راستای اجرایی کردن کمپین صادرات خرده فروشی محصولات با شعار "آنلاین شوید، جهانی بفروشید" همایشی  با حضور هنرمندان استان روز یکشنبه 26 آذر ماه 1396 از سوی شرکت دوزل با مشارکت معاونت صنایع دستی کشور و اداره کل پست استان گلستان بطور همزمان با سراسر کشور در محل سالن اجتماعات اداره کل پست استان برگزار می شود.

وی به مجری این کمپین اشاره کرد و افزود: مجری این کمپین شرکت زودل است که دارای چهار نمایندگی در کشورهای مختلف دنیاست و براساس توافق‌های انجام‌شده تمام خدماتی که از سوی این شرکت عرضه می‌شود به‌مدت شش ماه به‌صورت رایگان خواهد بود و هیچ حق عضویتی از هنرمندانی که قصد صادرات محصولات خرده فروشی خود را دارند دریافت نمی‌شود.

کریمی در ادامه با اشاره به اهمیت صادرات خرده فروشی محصولات صنایع‌دستی گفت: صادرات خرده‌فروشی صنایع‌دستی به صورت هدیه، وسایل کاربردی و زینتی راه خود را در بازارهای بین‌المللی باز کرده است و همکاری‌ها در راستای بسترسازی و تسهیل در این امر منجر به کسب سهم بیشتر از بازارهای اقتصادی و ارتقای جایگاه صنایع‌دستی در بازارهای بین‌المللی می‌شود.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی وگردشگری استان گلستان در پایان خاطر نشان کرد: این کمپین تخصصی با هدف آشناسازی هنرمندان صنایع دستی استان از ماهیت و رسالت این پویش در گسترش جایگاه صنایع دستی و ترویج صادرات صنایع دستی استان برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است کمپین صادرات خرده‌فروشی محصولات صنایع‌دستی از 21 آبان ماه آغاز شده و در ۳۱ استان کشور به مدت ۲۰ روز اجرا خواهد شد و گلستان 26 آذر ماه میزبان این کمپین با شعار"آنلاین شوید، جهانی بفروشید " خواهد بود.

 

نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .