عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » همایش روز ملی صادرات تا پایان دی ماه در استان برگزار می گردد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان :

همایش روز ملی صادرات تا پایان دی ماه در استان برگزار می گردد

همایش روز ملی صادرات تا پایان دی ماه در استان برگزار می گردد

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از برگزاری همایش روز ملی صادرات گلستان تا پایان دی ماه در استان خبر داد.
 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان ، حسینقلی قوانلو در سومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و سومین جلسه کمیته برون گرایی و جذب سرمایه گذاری خارجی اقتصاد مقاومتی استان که با حضور معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار گلستان در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گرگان برگزار گردید ، گفت : تجلیل از صادرکنندگان و تجار و بازرگانان نمونه استان سبب تشویق و ترغیب صادرکنندگان به صادرات کالا و خدمات که از اهداف و برنامه های مهم دولت است ، می شود و ما سعی خواهیم نمود تا پایان ماه جاری همایش تجلیل از صادرکنندگان استان را برگزار نمائیم .
قوانلو گفت : در سالجاری تمام تلاش خود را برای تشویق صادرکنندگان نمودیم و تا کنون موفق به پرداخت 700 میلیون تومان یارانه به صادرکنندگان استان شده ایم .
به گفته وی ، نمایشگاه اقتصادی جمهوری اسلامی ایران در بغداد در کشور عراق در شرف برگزاری است و اگر ما بتوانیم یک پاویون در آنجا بگیریم و صادرکنندگان ما بتوانند در این نمایشگاه حضور یابند ، در توسعه صادرات استان به این کشور بسیار موثر خواهد بود .
وی در خصوص واگذاری مسئولیت برگزاری میز کشوری محصولات طیور ، رب گوجه فرنگی ، توتون و پنبه به استان گلستان نیز گفت : در تلاش هستیم تا این میز تجاری نیز تا پایان دی ماه در استان برگزار گردد .
قوانلو افزود : بعضی از سخت گیری ها ما را از اهداف صادراتی خود دور می نماید و باید تلاش نمائیم تا این سخت گیری ها و موانع را مرتفع نمائیم .
قوانلو با بیان این که روزانه بین 12 تا 30 تن توتون از مرز اینچه برون در حال صادرشدن است ، گفت : توتون استان بدلیل کیفیت بالای آن همواره برند بوده و باید تلاش نمائیم تا مشکلاتی را که برای توتون کاران و دخانیات استان پیش آمده را رفع نمائیم ، و برگزاری این میز تجاری فرصت بسیار خوبی برای بررسی مشکلات و چاره اندیشی در این حوزه خواهد بود .

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 528
  • کد خبر : 40495