عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » گلستان، مجری برگزاری نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان


گلستان، مجری برگزاری نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان در اسفند ماه سالجاری با مجری گری استان گلستان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان دومین جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی استان گلستان در سال 94 با حضور معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و سایر اعضای این کارگروه در محل سالن جلسات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گرگان برگزار گردید .

 در این جلسه رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان گفت : استان گلستان در سال گذشته با برگزاری 10 جلسه کارگروه توسعه صادرات غیرنفتی و 94 مصوبه رتبه اول کشور را کسب نمود که برخی از این مصوبات توسط سازمان توسعه تجارت ایران برای سایر استانها نیز لحاظ نمود .

 حسینقلی قوانلو همچنین گفت : استان در سال گذشته از نظر رشد صادرات در جایگاه سوم کشور قرار گرفت که نشاندهنده حرکت رو به جلوی صادرات استان است.

 وی گفت: با رایزنی های انجام شده استان گلستان بعنوان مجری برگزاری نمایشگاه توانمندیهای جمهوری اسلامی ایران در کشور ترکمنستان که مقرر است در اسفند ماه سالجاری برگزار گردد تعیین گردید ، و در اواخر آذر ماه نیز میز تجاری دو کشور ایران و ترکمنستان با حضور مسئولین و تجار و بازرگانان دو کشور در استان برگزار خواهد شد، که نوید خوبی برای توسعه روابط تجاری استان است .

 قوانلو همچنین به صادرکنندگان استان توصیه نمود : بجای رقابت ناسالم با یکدیگر به فکر ارتقاء کیفیت محصولات خود باشند تا در بازار رقابت با سایر برندهای خارجی به مشکل نخورند.

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان همچنین گفت: برای توسعه صنعت ، معدن و تجارت استان لازم است با عزمی راسخ و همت عمومی به توان تولید کنندگان استان اعتماد نموده و از محصولات استان استفاده نماییم.

 معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار گلستان نیز گفت : شناخت بازار مهمترین بخش توسعه صادرات است و لازم است اتاق بازرگانی گرگان نسبت به راه اندازی دفاتر تجاری در کشورهای هدف صادراتی استان با هدف تسهیل روابط تجاری اقدام نماید .

 علی مرگدری با تاکید بر لزوم کیفیت خدمات صادراتی گفت : لازم است مهندسین و گروههای مهندسی که جهت ارائه خدمات فنی مهندسی به سایر کشورها اعزام می شوند با نهایت کیفیت خدمات خود را ارائه نمایند تا بازارهای جدیدی برای مهندسین جوان کشور ایجاد نمایند .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1116
  • کد خبر : 9999