عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشریح عملکرد 9 ماهه شورای مشارکت شرکت گاز استان گلستان درسال 96


تشریح عملکرد 9 ماهه شورای مشارکت شرکت گاز استان گلستان درسال 96

 

 به گزارش روابط عمومی ،مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درگفتگو با پایگاه خبری شرکت با تشریح عملکرد شورا در 9 ماهه سال 96 دراین خصوص گفت:هدف شورای مشاركت به وجود آوردن فرصت و فضايي مناسب است تا کلیه كاركنان،مشتريان و پيمانكاران سازمان بتوانند با بهره گیری ازظرفیتهای فکری خود نقش برجسته ای را در زمینه روند تصميم سازي ،تصميم گيري و حل مسائل و مشكلات سازمان  ایفا نماید.

 مهندس صفرعلی جمال لیوانی  ضمن تقدیر از همراهی بسیار خوب همکاران با شورای همیاری و مشارکت شرکت تصریح کرد:نظام مشاركت گاز گلستان توانست از طريق بسيج تفكرات و انديشه كاركنان در سال 95 نقش موثری را در راستای بهبود و تعالی فعاليت هاي شركت بویژه در زمینه صرفه جوئي داشته باشد.
 وی درادامه اظهار داشت: این شورا در سال جاری  توانست طی برنامه ریزی مدون و بکارگیری اندیشه ها و تفکرات کارکنان خود ، حرکت خوبی را در راستای بهبود و تعالی فعالیتهای شرکت داشته باشد.
جمال لیوانی با تشریح عملکرد نظام مشاركت گاز گلستان در سال 96 و مقایسه آن نسبت به سال گذشته پرداخت و گفت: در 9 ماهه سال جاری  در مجموع تعداد  1229 پيشنهاد توسط  همکاران شرکت به این شورا ارسال شد که نسبت به مدت مشابه سال گذشته حدود 40 درصد رشد داشته است .
وی افزود:داده های پیشنهادهای دریافتی شرکت  از کارکنان  از سال 83  تاکنون  جمعا بالغ بر  6000  پیشنهاد   توسط دبیرخانه شورا  جمع بندی  و به  شرکت ملی گاز ارسال شد تا در سامانه متمرکز  پیشنهادات  با قابلیتهای بالا که برای کلیه شرکتهای گاز استانی  توسط شرکت ملی گاز طراحی و راه اندازی شده  درج  شود  که این فرآیند در حال انجام  بوده وانشاء ا...  با تکمیل  ورودی  داده ها و نصب و راه اندازی کامل نرم افزارمربوطه ، برنامه ریزی لازم  جهت بهره برداری ازاین نرم افزار جدید در این شرکت  نیز میسر خواهد شد.  
 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان درخاتمه گفت:با توجه به اینکه سرمایه اصلی هر سازمان  نیروی انسانی می باشد بنابراین شورای مشارکت امید واراست  سهم خود را در ایجاد مدیریت مشارکتی بخوبی ایفا نماید  وهمچنان بتوانیم در زمینه مسائل مختلف سازمان طی همفکری و مشارکت با مدیریت و مسئولان سازمان شاهد نتایج درخشانی در سطح شرکت باشیم.
 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .