عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری همایش آموزشی نظام مشارکت در شرکت گاز استان گلستان


برگزاری همایش آموزشی نظام مشارکت در شرکت گاز استان گلستان

در آستانه سال نو با همت و تلاش شورای همیاری و مشارکت و روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان همایش آموزشی نظام مشارکت و تجلیل از برترینها در این حوزه در محل سالن اجتماعات شرکت برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی دراین همایش ؛ مهندس صفرعلی جمال لیوانی مدیرعامل گازگلستان ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این همایش با دعوت از همه کارکنان شرکت به ارائه پیشنهادات ، افزایش سرانه و بالابردن سطح کیفی آنها تاکید کرد.

مهندس بهرام خلیلی تبار دبیر شورای همیاری ومشارکت گاز گلستان نیز پیشاپیش ضمن تبریک سال نو و تقدیر از حضور کارکنان شرکت دراین همایش گفت: لازمه تحقق اهداف و برنامه های هر سازمانی استفاده از مشارکت کارکنان است ضمن اینکه تشویق پیشنهاد دهندگان نیز ابزاری قوی برای افزایش مشارکت کارکنان و دریافت پیشنهادهای کمی و کیفی است.

وی افزود: درعصر کنونی استفاده از تکنولوژیهای نوین در حوزه نظام پیشنهادات وتجهیزاین بخش به آخرین دستاوردهای روز دنیا بسیار ضروری است ضمن اینکه در سال جدید یکی از راهبرد ها و تاکیدات مهم ، تلاش بر افزايش سرانه پيشنهاد كاركنان و ارائه پیشنهادات كمي و كيفي از سوي آنان است.

خلیلی تبار ضمن تشکر ازمساعدت مدیرعامل و سایرهمکاران شرکت تصریح کرد: شورای همیاری ومشارکت شرکت از زمان شروع بکار خود تاکنون تلاشهای زیادی را انجام داده تا در این مسیر گامهای موثری را بردارد که ماحصل آن افزایش بسیار خوب پیشنهادات دریافتی همکاران در سال جاری نسبت به سالهای گذشته بود.

دبیر شورای همیاری ومشارکت گاز گلستان در خاتمه ضمن ارائه گزارشی از وضعیت نظام مشارکت خاطر نشان کرد: هدف مديريت مشاركتي به وجود آوردن فضايي است كه تمام كاركنان ، مشتريان و پيمانكاران يك سازمان درروند تصميم سازي ،تصميم گيري و همچنین حل مشكلات سازمان با مديريت همكاري و مشاركت نمايند و از اين طریق مسير تعالي سازمان فراهم گردد .

 در ادامه این همایش مهندس کاظم نژاد مدیر محترم سازماندهی و بهبود روشها ومسئول نظام پیشنهادات شرکت برق منطقه ای استانهای مازندران وگلستان نیز که بعنوان یکی از پیشکسوتان عرصه نظام مشارکت کشوربوده بعنوان سخنران ویژه همایش مطالب ارزشمند ومفیدی را در راستای نظام مشارکت و شیوه های مشارکت کارکنان و...ارائه نمود که مورد استقبال قرارگرفت .

در خاتمه نیزاز برترینهای نظام مشارکت بر اساس شاخصهای ارزیابی وهمچنین حاضرین و افراد فعال وکسانی بیشترین پیشنهاد را ارائه دادند و دبیران سابق با حضور مدیرعامل واعضای هیئت مدیره به نحو شایسته ای تجلیل بعمل آمد.

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .