عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری ۱۴ جشن گلریزان در گلستان در ماه مبارک رمضان

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان گلستان خبر داد:

برگزاری ۱۴ جشن گلریزان در گلستان در ماه مبارک رمضان

برگزاری ۱۴ جشن گلریزان در گلستان در ماه مبارک رمضان

مدیرنمایندگی ستاد دیه استان گلستان از برگزاری ۱۴ جشن گلریزان در سراسر استان و تلاش برای آزادی بیش از ۴۰۰ زندانی جرایم غیرعمد در ماه مبارک رمضان خبر داد.
حمید وسکوئی در گفت‌وگو پایگاه اطلاع رسانی ستاد دیه استان گلستان ، با اشاره به برنامه‌ریزی جهت برگزاری ۱۴ جشن گلریزان در ماه مبارک رمضان در گلستان اظهار کرد: تعداد ۱۴ جشن گلریزان در چهارده شهرستان استان برای کمک به زندانیان جرائم غیر عمد در ماه مبارک رمضان برگزار می گردد.
مدیرنمایندگی ستاد دیه استان گلستان با بیان اینکه تلاش می‌شود در ماه مبارک رمضان امسال با کمک های شهرستانی نسبت به آزادی زندانیان همان شهرستان اقدام شود تصریح کرد: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های گلستان وجود دارد و تنها کمتر از ۲ نفر از این تعداد زن هستند.
وسکوئی افزود: در سال گذشته بیش از ۳۵۰ زندانی جرایم غیرعمد در استان وجود داشت که ۳۰۵ نفر از این تعداد در طول سال با تلاش مددکاران،گذشت شکات،کمک ستاد دیه و خیرین آزاد شدند.
وسکوئی در ادامه اعلام نمود: در حال حاضر بیش از ۴۰۰ زندانی جرائم غیر عمد ناتوان از پرداخت بدهی در زندانهای استان بسر می برند که نیازمند کمک های خیرین هستند لذا از همه مردم شریف ایران اسلامی و نیکوکاران عزیز درخواست میشود که با واریز کمک های نقدی خود به شماره حساب (۰۱۰۶۰۰۲۹۷۵۰۰۵) و شماره کارت (۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۸۴۳۹) نزد بانک ملی بنام ستاد مردمی دیه استان گلستان زمینه آزادی تعداد بیشتری از انسانهای نیازمند جرائم غیر عمد را فراهم نمایند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 547
  • کد خبر : 46150