عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مراسم جشن گلریزان مرکز استان با حضور استاندار گلستان برگزار گردید


مراسم جشن گلریزان مرکز استان با حضور استاندار گلستان برگزار گردید

مراسم جشن گلریزان مرکز استان با حضور استاندار گلستان برگزار گردید

استاندار گلستان: جشن گلریزان اقدام خداپسندانه و الهی است و آزادی زنداینان اجری بزرگ و مضاعف خواهد داشت

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان، در ماه احسان و نیکوکاری و حمایت از خانواده زندانیان معسر و مدیون جشن گلریزان با حضور دکتر مناف هاشمی استاندار، طهماسبی معاون سیاسی، امنیتی استانداری، هاشمیان رئیس کل دادگستری استان، رضوانی مدیر کل زندانها، وسکویی مدیر نمایندگی ستاد دیه استان و مدیران دستگاه های اجرایی، قضایی، خیرین و نیکوکاران نوعدوست استان گلستان برگزار گردید.

سید هادی هاشمیان رئیس کل دادگستری استان ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین و خیرین، از فعالیت ستاد دیه در غیر این ماه مبارک خبر داد و افزود ستاد دیه فعالیت خود را در همه ماه های سال ادامه خواهد داد و این مختص به ماه مبارک رمضان نیست اما از آنجا که این ماه از ماه های نزول برکات و کوچکترین عمل با بهترین پاداش از طرف خداوند پاسخ داده خواهد شد لذا این تجمع های معنوی به کرامت انسانی نسبت به ماه های دیگر پر رنگ تر خواهد بود.

هاشمیان با ابراز تاسف از افزایش ورودی محکومین مالی بیان داشت: استان ما متاسفانه با ورودی چشمگیری از محکومین مالی مواجه است و ضمن تشکر از نقش پررنگ نماینده ولی فقیه استان در ایجاد وحدت بین اهل سنت و تشیع، نقش همه مردم در آزادی زندانیان را بسیار با اهمیت خواند.

در ادامه سید مناف هاشمی استاندار گلستان افزود: جشن گلریزان اقدام خداپسندانه و الهی است و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در این ماه بندگی و بنده نوازی اجری بزرگ و مضاعف خواهد داشت، امید بسیاری از خانواده ها به دستان خیراندیش و نوعدوست شما خیرین و نیکوکاران است که لبخند بر لبان خانواده آنان جاری نمایید. در این ایام پایانی ماه مبارک رمضان با قدم های کوچک شما عزیزان برای آزادی جرایم غیرعمد طعم شیرین زندگی را در کنار خانواده احساس کنند.

همچنین یکی از نکات برجسته این مراسم حضور مادر شهیدان عامری با تمثال مبارک فرزندانش و با کمک مالی طبق سنوات گذشته فضای جشن گلریزان را عطرآگین نمود.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 549
  • کد خبر : 46382