عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » کمک بیش از هشت میلیارد ریالی به زندانیان جرایم غیر عمد

با برگزاری جشن گلریزان در هشت شهرستان استان گلستان :

کمک بیش از هشت میلیارد ریالی به زندانیان جرایم غیر عمد

جشن گلریزان در هشت شهرستان استان و با جمع آوری بیش از هشت میلیارد ریال کمک مردم نوعدوست استان در ماه مبارک رمضان به انجام رسید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان، علیرضا رضوانی مدیر کل زندانها در خصوص برگزاری جشن گلریزان جهت آزادی جرایم غیرعمد در هشت شهرستان استان خبر داد و افزود: با مشارکت مدیران استان و حمایت مادی و معنوی مسئولین اجرایی، قضایی و علمای استان و نماینده محترم ولی فقیه، ایمه جمعه شیعه و سنی بالغ بر هشت میلیارد ریال توسط محسنین و مومنین نوعدوست جهت آزادی تعدادد قریب به 400 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد کمک و جمع آوری گردید.

رضوانی افزود: در جشن گلریزان مرکز استان دکتر سیدمناف هاشمی استاندار به همراه معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استان، هاشمیان رئیس کل دادگستری استان، مدیران استان و خیرین نیز شرکت نمودند. در این جشن استاندار گلستان مبلغ بیست میلیون تومان و مدیر کل کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) مبلغ چهارصد میلیون تومان و سیدجلیل القدر حسینی مبلغ شصت و پنج میلیون تومان نیز برای آزادی زندانیان در این کار خداپسندانه نیز کمک نمودند.

نایب رئیس هیات امناء ستاد دیه استان افزود: از نکات برجسته و قابل توجه در این مراسم حضور مادرشهیدان عامری باتمثال مبارک فرزندان شهید و اهداء مبلغ هفت میلیون ریال از پس انداز سالیانه خود که همه ساله در این امر معنوی مشارکت می نماید موجب زیبایی و شور و شوق در بین مدعوین و مسئولین را فراهم نموده است جا دارد از کلیه همکاران، مسئولین اجرایی، قضایی، استاندار محترم، خیرین و مردم شریف و نیکوکار استان صمیمانه تشکر نمایم.

مدیر کل زندانها در پایان از برنامه ریزی مدون و منظم و برگزاری جشن در طول سال در مناسبت های ملی و مذهبی خبر دادند.

کمک بیش از هشت میلیارد ریالی به زندانیان جرایم غیر عمد

 

 


 


 

 

 

 

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 410
  • کد خبر : 46636