عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه بررسی اقدامات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد


جلسه بررسی اقدامات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد

جلسه بررسی اقدامات حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان، نشست بررسی اقدامات مشترک حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات استان با حضور محمد احمدی سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان و خانم مهندس کاویانی مدیر فناوری اطلاعات استانداری برگزار شد.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان در ابتدای این نشست با اشاره به آیین نامه جدید کارگروه دفاتر پیشخوان خدمات دولت گفت: انجام آمایش استانی در چارچوب نیازمندی های استان و پیشنهاد توسعه دفاتر به سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، دریافت درخواست های متقاضیان دفاتر پیشخوان از طریق دبیرخانه، بررسی شرایط متقاضیان راه اندازی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و بخش عمومی غیردولتی بر اساس ضوابط، ورورد اطلاعات مربوط به متقاضیان تأیید شده از وظایف کارگروه می باشد که امید است با همکاری‌های مشترک اعضا این وظایف به خوبی اجرا گردد.
ایشان در ادامه با اشاره به فعالیت های انجام شده توسط مرکز توانمندسازی و تسهیل‌گری کسب وکارهای نوپای فاوای استان گفت: با توجه به ماموریت های این مرکز تلاشهای خوبی جهت توانمندسازی متخصصان فاوا و صاحبان ایده‌های کسب وکار استان صورت گرفته است. 
وی افزود دوره های آموزشی این مرکز در راستای آموزش مدیران شرکت های نوپا جهت تسهیل روند ایجاد، رشد و توسعه‌ی کسب وکارها و همچنین، زمینه سازی برای تعامل آسان و آزاد و حرفه ای در حوزه ی آفرینش، رشد و توسعه‌ی کسب وکارهای نوپابوده است.
در انتها نیز خانم مهندس کاویانی مدیر فناوری اطلاعات و شبکه دولت استانداری ضمن اظهار نظر در خصوص گزارش فعالیت های انجام شده گفت: همواره ایجاد تعامل و هماهنگی بیشتر در حوزه های موجود، پیشبرد اهداف متعالی استان را به همراه دارد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .