عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رضایت مدیرکل زندانهای استان گلستان از عملکرد مطلوب زندان مرکزی گرگان


رضایت مدیرکل زندانهای استان گلستان از عملکرد مطلوب زندان مرکزی گرگان

مدیرکل زندانهای استان گلستان طی بازدیدی از زندان مرکزی گرگان، مشکلات مددجویان، وضعیت تغذیه، بهداشت و درمان، برگزاری کلاس های آموزشی و ... را مورد بررسی قرار داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل زندانهای استان گلستان، علیرضا رضوانی مدیرکل زندانهای استان گلستان سرزده از زندان مرکزی گرگان بازدید و عملکرد و اجرای برنامه های سازمانی را از نزدیک مورد بررسی قرار داد.

تعدادی از مددجویان زندان گرگان در دیدار خود با مدیرکل زندانها ، مشکلات قضایی و پرونده خود را مطرح کردند و ایشان دستور در تسهیل حل مشکلات آنها را صادر کرد.

رضوانی مدیرکل زندانهای استان به همراه گرگانی مدیر زندان مرکزی از اداره فرهنگی، بهداشت و درمان ، فنی و حرفه ای، صدا و سیما، سالن خدمات آشپزخانه بازدید و از نحوه برگزاری کلاس های آموزشی، بهداشتی و درمانی، اشتغال مددجویان، ضبط و پخش برنامه های هنری و نمایشی و وضعیت تغذیه مددجویان دیدار و بررسی داشتند.

ایشان در ادامه بازدید خود به اندرزگاه نسوان رفته و ضمن پیگیری وضعیت پرونده شخصیت مددجویان و فعالان امور قرآنی، دستورات رسیدگی به اعطای عفو و امورات مددکاری مددجویان را صادر کردند.

مدیرکل زندانهای استان گلستان در پایان این بازدید وضعیت زندان مرکزی را از لحاظ آموزش، آرامش و بهداشت بسیار مناسب ارزیابی کرده و از زحمات همکاران، خاصه مدیریت زندان مرکزی گرگان قدردانی نمودند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل زندانهای استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : زندانها
  • بازدید : 748
  • کد خبر : 46689