عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مردم هر گونه احتکار در بازار را به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان منعکس نمایند


مردم هر گونه احتکار در بازار را به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان منعکس نمایند

رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان از مردم استان خواست هر گونه احتکار و تخلف در بازار را به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان منعکس نمایند.

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان ،حسینقلی قوانلو رئیس سازمان صنعت،معدن وتجارت استان گلستان در سومین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان که در محل استانداری گلستان برگزار گردید ، گفت: مردم اگر از احتکار و تخلفاتی در بازار خبر دارند از طریق سامانه 124 که بصورت شبانه روزی پاسخگوی شکایات و گزارشات همشهریان محترم می باشد ، موارد را به سازمان صنعت،معدن وتجارت استان منعکس نمایند.

وی گفت : با توجه به اتفاقات اخیر نظارتهای بر بازار توسط کارگروه تنظیم بازار استان و معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان شدت بیشتری گرفته و قطعا در شرایط سخت کشور اجازه سوء استفاده به هیچ متخلفی را نخواهیم داد و با هر گونه تخلفی در سطح بازار بشدت برخورد خواهیم نمود .

قوانلو همچنین از تشکیل ستاد مبارزه با احتکار در سطح کشور و استان خبر داد و گفت : با تصمیم دولت ستاد مبارزه با احتکار در سطح کشور و استان ها تشکیل شده و اولین جلسه این ستاد در استان گلستان نیز طی دو روز آینده برگزار خواهد شد .

به گفته قوانلو ، با توجه به افزایش قیمت مرغ در بازار ، توزیع مرغ منجمد را که با تایید سازمان جهاد کشاورزی و دامپزشکی حتی سالم تر از مرغ گرم هم هست ، در دستور کار قرار داده ایم و از همین هفته توزیع مرغ منجمد با قیمت 69000 ریال را در سراسر فروشگاههای استان آغاز خواهیم نمود .

وی همچنین در خصوص افزایش قیمت های آب معدنی و سیمان نیز گفت : بطری های آب معدنی و سیمان که نسبت به اول سال افزایش قیمت داشت را به قیمت قبل برگرداندیم .

گفتنی است در این جلسه که با حضور استاندار گلستان برگزار گردید مقرر شد ، میانگین قیمت خرید شیر خام صنایع لبنی و راستی آزمایی قیمتها با محوریت دفتر آمار اقتصادی استانداری ، سازمان جهاد کشاورزی ، سازمان صنعت،معدن وتجارت استان و انجمن صنایع لبنی گلستان در قالب نشست مشترک بررسی ونتیجه جهت تعیین سقف قیمت محصولات لبنی در استان گلستان به کارگروه منعکس گردد.

همچنین مقرر گردید از سوی کلیه واحدهای تولیدی مرغ تخمگذار 50 درصد تولید تخم مرغ استان با قیمت مصرف کننده 75000 ریال در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان جهت توزیع در شبکه های منتخب بصورت روزانه قرار گیرد .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت،معدن وتجارت گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 493
  • کد خبر : 48695