عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » بخش نظارت و بازرسی پیشانی سازمان صنعت، معدن و تجارت است

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

بخش نظارت و بازرسی پیشانی سازمان صنعت، معدن و تجارت است

 

 

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان در دیدار با بازرسین این سازمان گفت: بخش نظارت و بازرسی پیشانی سازمان صنعت، معدن و تجارت است .

 

 

به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان، حسین طلوعیان در دیدار با کارکنان معاونت نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، گفت: پیشانی سازمان صنعت ، معدن و تجارت بخش نظارت و بازرسی است .

وی گفت : سازمان صنعت ، معدن و تجارت بخش های مهم مختلفی دارد از جمله بخش تولید و صنعت ، بخش معدن ، بخش تنظیم بازار ، مبارزه با گرانفروشی ، جلب رضایت مردم و رسیدگی به شکایات ایشان و اصناف بعنوان عرضه کننده بخش بزرگی از نیازهای مردم و جامعه ، اما بازرسی و نظارت پیشانی همه بخشهاست که می تواند با عملکرد خوب خود سازمان را به عرش ببرد و یا با عملکرد غیرقابل قبول سازمان را به فرش برساند .

طلوعیان با اشاره به نقش بسیار پر رنگ و بزرگ بازرسین سازمان در ایجاد نظم و آرامش بازار ، گفت : این که بازرسین ما تا پاسی از شب در کشتارگاهها حضور دارند خود نشاندهنده نقش و زحمات ایشان برای تنظیم بازار و رضایت مردم است.

وی گفت : حوزه نظارت و بازرسی برای سازمان و حیثیت آن بسیار حائز اهمیت است و لازم است که همه کارکنان این بخش با رضایت و بی دغدغه به کار خود مشغول باشند .


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 515
  • کد خبر : 65188