عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » غبارروبی مزار شهدای گمنام گرگان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک


غبارروبی مزار شهدای گمنام گرگان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک

غبارروبی مزار شهدای گمنام گرگان به مناسبت هفته حمایت از صنایع کوچک

 

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از غبارروبی گلزار شهدای گمنان واقع در تپه نورالشهدای گرگان همزمان با گرامیداشت هفته حمایت از صنایع کوچک با حضور مدیران و کارکنان شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان، حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: غبارروبی مزار شهدا تجدید میثاق با آرمان‌ های شهدا، امام راحل و منویات مقام معظم رهبری است.

به گفته وی امنیت و آرامش کشور ایران به برکت خون شهدا است و امیدواریم بتوانیم به خون شهدا و اهداف آنان وفادار باشیم.

وی ضمن قدرداني از حضور همكاران با اشاره به جایگاه شهدا در پیشگاه الهی و حاضر و ناظر بودن آنها گفت : بدون شک شهادت طریقی است که افراد بی مدعا وکسانی که بر مدار حریت و آزادگی حرکت کردند آن را انتخاب کردند.

خلیل زاده ادامه داد: همواره باید قدردان خون این بزرگواران باشیم چرا که با نثار خون پاک خود برای همیشه در تاریخ جاودانه شدند و ما را صاحب امنیتی بی بدیل کردند .
وي ادامه داد: جانفشاني شهدا و رزمندگان در زمان دفاع مقدس و رشادت آنان در زمان‌هاي مختلف و در عمليات‌هاي گوناگون در هشت سال دفاع مقدس وظيفه امروز مارا سنگين‌تر مي‌كند و ما بايد همواره در راه شهدا و مسير آرمان‌هاي آنان گام برداريم و امروز حضور ما در این مکان مقدس بیانگر این عهد و پیمان با آرمان شهدا و ثابت قدم ماندن در این راه است

.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .