عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برنامه های گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک در استان گلستان تشریح شد

با تشکیل کمیته گرامیداشت 21 مرداد روز صنایع کوچک:

برنامه های گرامیداشت روز حمایت از صنایع کوچک در استان گلستان تشریح شد

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان گلستان از تشکیل کمیته گرامیداشت روز ملی حمایت از صنایع کوچک در این شرکت خبر داد و برنامه های این هفته را تشریح کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، حجت اله خلیل زاده اظهار داشت: هماهنگی برای حضور در برنامه های رادیویی و تلویزیونی، برگزاری نشست خبری، برگزاری تور صنعتی ویژه اقشار مختلف از جمله دانشگاهیان از شهرک های صنعتی و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان و تجلیل از خانواده های ایثارگران و شهدا از جکله این برنامه ها است.

وی افزود: هماهنگی به منظور برگزاری نشست صمیمی با کارآفرینان و صنعتگران استان و معرفی کارآفرینان برتر و خوشه های صنعتی نمونه از دیگر این برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه بخش عمده ای از اشتغال استان گلستان در حوزه صنایع کوچک و متوسط است ادامه داد: صنایع کوچک با توجه به سرمایه اولیه پایینی که نیاز دارد، فشار مالی سنگینی به دولت وارد نمی کند اما در مقابل ظرفیت اشتغالزایی بالایی دارد

.خلیل زاده افزود: 21 مرداد روز حمایت از صنایع کوچک فرصتی است تا با تخصیص بهینه منابع و توجه هر چه بیشتر صنایع کوچک پیشرفت نموده تا بار مسئولیت از دوش صنایع عظیم کاسته و رشد اقتصادی کشور بیش از پیش میسر گردد.

21 مرداد از سوی شورای فرهنگ عمومی کشور به عنوان روز حمایت از صنایع کوچک در تقویم نامگذاری شده است .

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت شهرک های صنعتی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .