عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » عقد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و موسسه نگار نصر

در راستای ایجاد اشتغال انجام شد:

عقد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و موسسه نگار نصر

عقد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و موسسه نگار نصر

در راستای ایجاداشتغال بسیجیان و فعال نمودن عرصه های اقتصاد مقاومتی تفاهم نامه ای به منظور اشتغال و آموزش بسیجیان و آحاد مردم با اهداف مشترک و استفاده دو جانبه از ظرفیت های موجود بین موسسه نگار نصر استان گلستان با اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان منعقد گردید.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در این باره گفت: این تفاهم نامه با هدف شناسایی فرصتهای شغلی و مشاوره و همچنین هدایت نیروهای بسیجی و اعطای تسهیلات به متقاضیان بسیجی جویای کار منعقد گردید.

مهندس امراله عباسی افزود: طبق این تفاهم نامه ،بسیجیان متقاضی اشتغال توسط موسسه نگار نصر شناسایی و به فرصتهای شغلی مناسب که توسط کاریابیهای استان شناسایی شده اند معرفی می گردند.

مهندس عباسی تصریح کرد: برآورده کردن نیازهای آموزشی با هدف ایجاد اشتغال پایدار و پرداخت تسهیلات متناسب با رشته شغلی بسیجیان استان از دیگر اهداف این تفاهم نامه است.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان خاطر نشان کرد: با انعقاد این تفاهم نامه ، زمینه شناسایی فرصت های شغلی و کار آفرینان برتر استان جهت استفاده از تجربیات آنها به وجود خواهد آمد.

وی در پایان تاکید کرد: بسیجیان متقاضی اشتغال توسط موسسه نگاه نصر به جهت ایجاد تعاونی با اولویت عرصه های اقتصاد مقاومتی به اداره کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی گلستان معرفی خواهند شد.

عقد تفاهم نامه بین اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان و موسسه نگار نصر

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1050
  • کد خبر : 5061