عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » متاسفانه جزوه محوری از علایق دانشجویان شده است


متاسفانه جزوه محوری از علایق دانشجویان شده است

متاسفانه جزوه محوری از علایق دانشجویان شده است

رئیس دانشگاه جامع گلستان، در حاشیه بازدید از دوازدهمین نمایشگاه کتاب گلستان در روز شنبه 21 مهر ماه، گفت: متاسفانه جزوه محوری از علایق دانشجویان است و به کتاب تمایلی نشان نمی دهد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، فرهاد یغمایی با بیان اینکه مدرسان دانشگاه باید به جای یک کتاب چندین کتاب را برای تدریس در نظر بگیرند، افزود: در حال حاضر دانشجویان این معرفی چند کتاب را نمی پسندند در حالی که امروزه با توجه به تنوع کتب در مباحث گوناگون باید جو دانشگاه و جامعه به آن سو حرکت کند.

وی ضمن یادآوری خاطره ای از دوران دانشجویی خود، ابراز داشت: در دوران دانشجویی خودمان برای پاس کردن 15 واحد درسی و خواندن کلی کتاب مشکل داشتیم و وقت نبود ولی اکنون بر عکس شده و دانشجویان بیشتر به دنبال گرفتن نمره هستند و واحد درسی بالا می گیرند تا زودتر تمام کنند.

یغمایی اضافه کرد: ما از اساتید می خواهیم که طرح درس داشته باشند و برای هر جلسه کلاس خود مطالب مشخصی را مطرح کنند و برای تدریس بر مبنای سر فصل ها کتاب معرفی کنند.

وی در خاتمه برپایی نمایشگاه کتاب را فرصتی مغتنم برای دانش جویان دانست و گفت: برپایی و حضور در نمایشگاه مجالی مناسب برای دانش افزایی و تهیه منابع مفید و ارزشمند با قیمت مناسب است.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .