عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استقبال و حمایت فرماندار گرگان از طرح‌های بنیادی و فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری


استقبال و حمایت فرماندار گرگان از طرح‌های بنیادی و فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری

استقبال و حمایت فرماندار گرگان از طرح‌های  بنیادی و فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری

سیدابوالقاسم صفوی فرماندار گرگان در دیدار با مدیرکل، مربی‌مسئولان و مربیان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و سیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان گرگان از طرح‌ و برنامه‌های بنیادی و فرهنگ‌ساز این مجموعه استقبال کرد و در راستای حمایت و پیاده‌سازی آن‌ها قول مساعد داد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، سیدابوالقاسم صفوی فرماندار شهرستان گرگان در دیداری که محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون گلستان با او داشت بیان کرد: سهم فرمانداری و سایر نهادها در حمایت از طرح و برنامه‌های بنیادی و فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری محفوظ است چرا که این مجموعه با نسل آینده‌ساز جامعه سرو کار دارد.

فرماندار گرگان در این نشست با اعلام این مطلب افزود: بحث پیشرفت و تعالی کودکان و نوجوانان برای ما و آحاد جامعه بسیار ارزشمند است و بنده حمایت خود را از توسعه فعاليت‌هاي كانون در جاي جاي شهرستان گرگان اعلام کرده و تلاش خواهيم کرد تا از طريق جلب مشاركت ساير ادارات بستر مناسب را براي ارائه خدمات اثربخش به تمامي كودكان و نوجوانان این شهرستان فراهم سازيم.

ایشان در ادامه خواستار بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی‌هنری کانون پرورش فکری به منظور بهبودی فضای فرهنگی و اجتماعی در منطقه‌ی قزاق‌محله روستای نومل شد.

در ابتداي اين نشست محبوبه رجب‌نسب مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان ضمن قدرداني از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه كودك و نوجوان، با ارائه‌ی گزارشی از فعالیت‌های متنوع کتاب‌محور و ظرفیت‌های غنی مجموعه با در نظر گرفتن محدودیت‌های نیروی انسانی و تجهیزات موجود، رسیدگی به نيازهاي فرهنگي و اجتماعي كودكان و نوجوانان را از اولویت‌های مهم کانون عنوان کرد.

وی تصریح نمود: شناسایی و کشف استعدادهای ذوقی کودکان و نوجوانان در فضایی متفاوت و مهیج یکی از ماموریت‌های ذاتی کانون در راستای توجه به زیر ساخت توسعه کشور است.

مدیرکل کانون گلستان با اشاره به این موضوع که کانون به عنوان پرورش دهنده‌ی کودکان و نوجوانان فرهنگ‌ساز و آینده‌ساز می تواند به مسئولان در زمینه‌ی فرهنگ‌سازی و حل زیربنایی مشکلات

فرهنگی جامعه کمک کند، اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد تا فعالیت‌های بنیادی و جذاب این مجموعه را به درون مناطق کمتر توسعه یافته و آسیب‌دیده برده و به جهت کنترل آسیب‌های اجتماعی از طریق هنر درمانی، فضای سالم فرهنگی و اجتماعی را در یکی از روستاهای گرگان به صورت پایلوت احیا کنیم.

تشکیل کارگروه کودک و نوجوان و مشارکت فرهنگی هریک از دستگاه‌ها به سهم خود، حمایت مالی به منظور خریداری تجهیزات ضروری کانون، حمایت مالی در خصوص ساخت مجدد و یا بهسازی مرکز فرهنگی‌هنری شماره یک گرگان به دلیل فرسودگی و هماهنگی به اشتراک‌گذاشتن تجهیزات و اموال مازاد دولتی ادارات، بخشی از درخواست‌های مدیرکل کانون گلستان در دیدار با فرماندار گرگان بود.

هم‌چنین در این دیدار لیلا مهشاد، کبری مطلبی و سبیکه‌سادات میرقاسمی مربی‌مسئولان مراکز فرهنگی‌هنری ثابت و حبیب‌ محبوبی و محمد تورنگ‌تپه مربیان کتاب‌خانه‌های سیار روستایی کانون گرگان نيز به ارائه‌ی گزارشي از ویژه‌برنامه‌های شاخص فرهنگی‌، هنری، ادبی، علمی و دینی كانون در طی سال پرداختند.

گفتنی است این دیدار با اهدای تابلوی دست‌ساخته‌ی اعضا و مربیان کانون از سوی مدیرکل کانون گلستان به فرماندار گرگان به پایان رسید.


استقبال و حمایت فرماندار گرگان از طرح‌های  بنیادی و فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری

 

استقبال و حمایت فرماندار گرگان از طرح‌های  بنیادی و فرهنگ‌ساز کانون پرورش فکری

 


 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .