عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حمایت فرمانداری و سایر نهادها از فعالیت‌های کانون

در دیدار مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان با فرماندار شهرستان مراوه تپه صورت گرفت:

حمایت فرمانداری و سایر نهادها از فعالیت‌های کانون

حمایت فرمانداری  و سایر نهادها از فعالیت‌های کانون

در این دیدار که با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری گلستان در دفتر فرماندار شهرستان مراوه تپه صورت گرفت امانگلدی ضمیر حمایت فرمانداری و سایر دستگاه‌های فرهنگی از فعالیت‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان را که با نسل آینده سرو کار دارد را اعلام کرد.

 

به گزارش روابط عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری گلستان، فرماندار مراوه تپه در این نشست با اعلام این مطلب افزود: موضوع پیشرفت کودکان و نوجوانان برای ما و جامعه بسیار مهم است و مجموعه فرمانداری حمایت خود را از توسعه فعاليت‌هاي كانون در شهرستان مراوه تپه اعلام نموده و تلاش خواهيم نمود تا از طريق جلب مشاركت ساير ادارات و خیرین فرهنگی زمینه مناسب را براي ارائه خدمات اثربخش به تمامي كودكان و نوجوانان این شهرستان فراهم سازيم.

در ابتداي اين نشست محبوبه رجب نسب مدیرکل کانون گلستان ضمن تشکر از نگاه ارزشمند فرماندار به حوزه كودك و نوجوان، توجه به نيازهاي فرهنگي و اجتماعي كودكان و نوجوانان را همانند ديگر شهروندان يك امر ضروری دانسته و بيان داشت: با توجه به وسعت شهرستان مراوه تپه و روستاهای تابعه، کتابخانه سیار روستایی کانون فرصتی ویژه‌ای برای خدمت رسانی فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و اسلامی به مناطق کم برخوردار می باشد که انتظار می رود مجموعه فرمانداری توجه ویژه‌ای به این امر داشته باشند.

او تصریح نمود: شناسایی، کشف و پرورش استعدادهای کودکان و نوجوانان در کنار آموزش‌های غیرمستقیم در فضایی متفاوت یکی دیگر از ماموریت‌های ذاتی کانون است.

هم‌چنین حنیفه یپان غراوی مسئول مركز فرهنگي‌هنري كانون مراوه تپه نيز گزارشي از نحوه‌ی برگزاری و اجرای برنامه‌هاي فرهنگي و هنري كانون در طی سال و به‌ویژه فصل تابستان ارائه نمود.

حمایت مالی در راه اندازی مرکز علمی و کتابخانه سیار روستایی، خرید کتب، تعمیر و تجهیز مرکز فرهنگی هنری از جمله درخواست‌هاي مديركل كانون بود که با قول مساعدت فرماندار شهرستان مراوه تپه همراه شد.

همچنین در پایان و به دعوت از فرمانداری مراوه تپه، مدیرکل کانون گلستان در جلسه جوانان و کتابخانه های این شهرستان حضور یافته و از نزدیک با آنها گفتگو کرد.

 

 



نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس3
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .