عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نمایش عروسکی با عنوان"ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها"در حال اجراست


نمایش عروسکی با عنوان"ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها"در حال اجراست

 نمایش عروسکی با عنوان"ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها"در حال اجراست

 در راستای تنویر افکار عمومی و معرفی ظرفیت ها و توانمندی های کانون به آحاد جامعه و با هدف آشنا سازی هرچه بیشتر کودکان با علائم ترافیکی و ضرورت نقش بستن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در ذهن آنها از دوران کودکی، نمایش عروسکی با موضوع " ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها" توسط کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان و در قالب انعقاد تفاهم نامه با اداره کل پایانه ها و حمل و نقل استان در حال اجرا است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون گلستان، این نمایش عروسکی به کارگردانی سید رهبان مسلمی عقیلی سرپرست کارشناسی امور هنری استان و با هم کاری هنرمندان گلستانی برای گروه سنی کودک تولید شده که با استفاده از کامیونت نمایش سیار در سطح 44 مدرسه حاشیه جاده و پارک های مجاور مراکز فرهنگی هنری از ابتدای بهمن ماه آغاز شده و تا پایان همین ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است در پایان اجرای این نمایش، مسابقه نقاشی و جشن بزرگی در قالب معرفی فعالیت های مراکز فرهنگی هنری کانون و واحد آموزش اداره کل پایانه ها برگزار خواهد شد.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان با داشتن ظرفیت های کاربردی وسیعی در زمینه های فرهنگی، هنری، ادبی، علمی و مذهبی تاکنون توانسته با مشارکت دستگاه های اجرایی استان از جمله اداره کل فنی و حرفه ای، اداره کل پایانه ها، سازمان مدیریت بحران استان و ... عموم جامعه را با فعالیت های 42 مراکز فرهنگی خود آشنا سازد.

نمایش عروسکی "ایمن سازی مدارس حاشیه راه ها" به سفارش و هم کاری اداره کل پایانه های استان گلستان و اداره کل آموزش و پرورش استان گلستان توسط گروه نمایش عروسکی کانون اجرا می گردد.

گفتنی است، نمايش عروسكي فعاليتي است که بر اساس يك متن نمايشي مشخص زمينه هاي مساعدي را براي انتقال مفاهيم فرهنگي و تربيتي فراهم مي سازد که از اهداف آن می شود به پرورش نيروي تخيل و خلاقيت كودكان، ايجاد سرگرمي، شادي و نشاط، انتقال مفاهيم آموزشي، غني ساختن اوقات فراغت كودكان و هم چنین پرورش فكري و ذوقي كودكان اشاره کرد.

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .