عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه آموزش و ساخت نمایش عروسکی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان


برگزاری کارگاه آموزش و ساخت نمایش عروسکی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان

برگزاری کارگاه آموزش و ساخت نمایش عروسکی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان

کارگاه آموزشی نمایش عروسکی با حضور عادل بزدوده برای مربی مسئولان مراکز فرهنگی هنری کانون پرورش فکری گلستان به مدت 3 روز برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گلستان در این کارگاه آموزشی سه روزه که در دو نوبت صبح و عصر در مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان برگزار گردید، مربی مسئولان مراکز با فرم های خاص نمایش عروسکی، ساده سازی در نمایش عروسکی از جهت صحنه ها و شخصیت ها، ساخت عروسک های نمایش نامه ها، پیاده کردن مسائل فنی و روکش کاری عروسک، انتخاب و ارائه موضوع های ساده و کارگاه ساخت عروسک آشنا شدند.

این دوره آموزشی با اهداف انتقال مفاهیم فرهنگی، تربیتی و ارزشهای اخلاقی از طریق نمایش عروسکی و ایجاد تنوع و نشاط در برنامه ها و پرورش خلاقیت مخاطبان و آشنایی با شیوه های خلاق نمایش عروسکی بر گزار شد.

تدریس این کارگاه آموزشی 24 ساعته را عادل بزدوه از استاتید صاحب نام و عروسک ساز نمایش ها و فیلم های خونه مادر بزرگه، مدرسه موش ها، زی‌زی‌گولو، کله گچی های مهربان بر عهده داشت که درحال حاضر به عنوان طراح و سازنده عروسک، عروسک گردان، نویسنده و کارگردان برای کودکان در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مشغول به کار است.

 

برگزاری کارگاه آموزش و ساخت نمایش عروسکی در مرکز فرهنگی هنری شماره یک گرگان

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .