عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » تشکیل نخستین تعاونی آب بران در گلستان


تشکیل نخستین تعاونی آب بران در گلستان

تشکیل نخستین تعاونی آب بران در گلستان

رییس اداره تشکیل تعاونی ها اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان از تشکیل نخستین تعاونی آب بران در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان، سیدزمان حسینی در نشستی با شهردار و اعضای شورای شهر مزرعه کتول اظهار کرد: تشکیل تعاونی آب بران یکی از روش های مدیریت مشارکتی به منظور حذف مشکلات شبکه های آبیاری و زهکشی است و می تواند گام موثری در مدیریت مصرف آب باشد.

وی افزود: برای ایجاد عدالت اجتماعی و برخورداری صحیح از منابع آب دوردست در بخش کشاورزی و کنترل صحیح آن، وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی برآن شده که با ایجاد و تشکیل تعاونی های آب بران، منابع آبی بصورت عادلانه در اختیار کشاورزان قرار بگیرد.

رییس اداره تشکیل تعاونی ها تصریح کرد: بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان به عنوان بازویی توانمند در کنار اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی آمادگی دارد تا فرآیند ثبت و تشکیل تعاونی های آب بران را انجام دهد و در آینده نزدیک اولین تعاونی آب بران در شهر مزرعه کتول ایجاد وراه اندازی خواهد شد.

جلالی مدیر عامل بنیاد توسعه کار آفرینی و تعاون استان نیز اظهار کرد: در صورت تشکیل، حمایت و فراگیر شدن این تشکل ها در سطح استان و همچنين واگذاري مسئوليت ها و وظايف مديريت آبياري به تعاونی ها، این تشکل ها نقش كليدي در توسعه پايدار و مديريت بهينه مصرف آب كشاورزي خواهند داشت.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 520
  • کد خبر : 55978