عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری


حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری

حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری

 دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان ۳۰ دی ماه در برنامه ی گفتگوی ویژه ی خبری سیمای مرکز گلستان حضور یافت.

این برنامه با موضوع دستاوردهای سفر ریاست محترم جمهوری در بخش کشاورزی استان گلستان به روی آنتن زنده ی سیمای مرکز گلستان رفت. 
در این برنامه دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان با تقدیر از سفر پر از خیر و برکت حجت الاسلام دکتر روحانی ریاست محترم جمهوری و اعضای هیات دولت به استان گلستان به مهمترین مصوبات این سفر اشاره کرد و  گفت: کنترل سیل و آبخوان ها یکی از مصوبات مهم این سفر بود که برای این منظور ۳۸ میلیارد تومان برای مقابله با سیل در استان در نظر گرفته شد.
وی افزود: کمک به توسعه ی خشکه کاری برنج در سطح ۳۰ الی ۵۰ هزار هکتار از اراضی استان با کمک به کشاورزان پیشرو برای اجرای سیستم های آبیاری تحت فشار نیز از مصوبات این سفر است.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان احداث بزرگترین شهرک کشاورزی میگوی کشور در شهرستان گمیشان با سرمایه ی ۱۵ میلیارد تومان برای شروع کار  را نیز مصوبه ی بسیار ارزشمند این سفر پر از خیر و برکت دانست.
وی افزود: مرمت و لایروبی  ۸ هزارهکتار آب بندان های استان با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان نیز در دستور کار ما قرار دارد.
دکتر مهاجر سفر دوم ریاست محترم جمهور به استان گلستان رابا  تخصیص ۴ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان تملکی و سرمایه گذاری برای استان گلستان بسیار ثمربخش و جهشی بزرگ برای توسعه ی بخش کشاورزی استان خواند و اظهار امیدواری کرد بتوانیم از ثمرات ارزشمند این سفر به خوبی استفاده کنیم. 
در پایان قزلسفلی رییس امور شعب بانک کشاورزی استان در ارتباط تلفنی در خصوص کمک برای  امهال تسهیلات خسارت دیدگان سال زراعی اخیر  مساعدت  و همکاری خود و مجموعه ی بانک کشاورزی استان را اعلام کرد.

حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در گفتگوی ویژه خبری




نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .