عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در برنامه ی زنده ی گفتگوی ویژه خبری سیما


حضور رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان در برنامه ی زنده ی گفتگوی ویژه خبری سیما

برنامه ی زنده ی گفتگوی ویژه ی خبری سیمای مرکز گلستان با حضور دکتر مختار مهاجر رییس سازمان جهادکشاورزی استان گلستان و  مهندس قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان با موضوع ؛ طرح تنظیم بازار شب عید دراستان ۱۴ اسفند ماه برگزار شد.
در ابتدای این برنامه مختار مهاجر رییس سازمان جهاد کشاورزی استان گلستان گفت: در استان در حال حاضر نگرانی بابت تامین مواد پروتئینی نداریم و با سیاستهایی که برای حمایت از تولیدکنندگان در نظر گرفتیم و در سال آینده هم حتما ادامه خواهد یافت   مشکلات کمبود مواد پروتئینی به کلی برطرف شده است.
وی افزود: در سال گذشته کل گوشت قرمز توزیع شده در استان ۱۰۰ تن بود اما در سال جاری توزیع گوشت قرمز به صورت منجمد و گرم در استان حدود ۱۰ برابر شده است.
دکتر مهاجر از دامداران استان خواست تا دام با وزن زنده پایین را به بازار فروش عرضه نکنند.
رییس سازمان جهاد کشاورزی استان در ادامه گفت: بررسی های کارشناسی ما نشان داد تعداد بره های نورس ما بیشتر از سال گذشته است و به یقین مشکلی بابت تامین مواد پروتئینی نخواهیم داشت.
وی افزود: برای سال آینده سال بسیار خوبی را در بخش کشاورزی استان پیش بینی می کنیم و امیدوارم با کمک ستاد تنظیم بازار استان بتوانیم مواد مورد نیاز برای شب عید هم استانی های عزیز را تامین و در اختیارشان قرار دهیم  .
مهاجر همچنین اظهار امیدواری کرد برای  تامین میوه ی شب عید هیچ گونه نگرانی نخواهیم داشت.
وی هنچنین از کشاورزان استان خواست با توجه به افزایش رطوبت هوا مراقب اراضی گندم و کلزا باشند تا گرفتار آفات نشوند.
در این برنامه همچنین قوانلو رییس سازمان صنعت معدن و تجارت استان با اشاره به انجام نظارت ویژه ی بازرسین و همکاری تعزیرات حکومتی از مردم‌خواست هر گونه کم فروشی و گران فروشی را به سامانه شبانه روزی ۱۲۴ اطلاع دهند.

نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان جهادکشاورزی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .