عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » امام(ره) اهداف اسلام را به دور از خرافه در جامعه نهادینه کرد

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی:

امام(ره) اهداف اسلام را به دور از خرافه در جامعه نهادینه کرد

 حجت‌الاسلام عبدالکریم بی‎آزار شیرازی در مراسم نمادین استانی «زنگ گلبانگ انقلاب اسلامی» که در سالن ورزشگاه تختی گرگان با حضور جمعی از دانش آموزان دختر دبیرستان‎های شهرستان گرگان نواخته شد، اظهار کرد: امام خمینی(ره) در پیروزی انقلاب اسلامی «نقش اول» بودند.

به گزارش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، وی تصریح کرد: امام(ره) با آن شجاعتی که از اجداد خود به ارث برده بودند اهداف والایی برای اسلام ترسیم کرده و سعی کردند محتوای قرآن را در جامعه به دور از خرافه و پیرایه پیاده کنند.

عضو شورای عالی مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی ادامه داد: در زمان انقلاب مردم به دلیل سطح پایین معلومات از ظلم و ناآگاهی رنج می‎بردند و این امام(ره) بود که  چشمان جامعه را نسبت به حقایق رژیم پهلوی بیدار کرد.

بی‎آزار شیرازی خاطرنشان کرد: رمز پیروزی انقلاب اسلامی همان طور که امام خمینی(ره) بیان کرده‎اند وحدت کلمه بود و وقتی که مردم به پیروی از امام (ره) متحد شدند و به دستور قرآن کریم به هم پیوستند تا پیروزی انقلاب اسلامی محقق شد.

اتحاد مردم و مسئولان باعث اقتدار انقلاب اسلامی میشود

رئیس سابق دانشگاه مذاهب اسلامی ابراز داشت: تا زمانی که مردم و مسئولان در کنار هم متحد به پیشبرد اهداف انقلاب کمک کنند شاهد بزرگی و اقتدار انقلاب اسلامی روز به روز خواهیم بود ولی اما وقتی که تفرقه در بین جامعه حاکم شود قطعا از اهداف انقلاب اسلامی دور خواهیم شد.

وی بیان داشت: علت ماندگاری انقلاب اسلامی این است که مردم ما پایدار هستند و به آن چه که امام خمینی (ره) از قرآن و دستورات پیامبر اکرم(ص) و ائمه معصوم در جامعه نهادینه کرده است، وفادار هستند.

عضو سابق شورای برنامه‌ریزی مدارس علوم دینی اهل سنت با بیان اینکه وفاداری مردم به انقلاب و ایده‎های امام(ره) است که باعث ثابت قدمی انقلاب اسلامی تاکنون شده، گفت: به خاطر آنکه پایه و اساس انقلاب اسلامی توحید است ثمره انقلاب ما وحدت میان مردم بود.

بی‎آزار شیرازی ادامه داد: اگر در جامعه‌ای تفرقه حاکم شود بدانید که توحید در جامعه رو به افول رفته و این وحدت یکی از تفاوت‌های انقلاب اسلامی با سایر انقلاب‎های دیگر است.

در این مراسم دانش آموزان با امضاء تومار «من عاشق محمد هستم» اهانت به پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند و به بزرگداشت ورود امام خمینی به فرودگاه ایران در ساعت 9:33 دقیقه با نواخته شدن زنگ انقلاب«سرود خمینی ای امام(ره)» را به صورت گروهی 180 نفری به اجرا درآوردند.

 

 

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .