عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » نگره ضد استکباری به عنوان یک اصل دینی در بین مسئولان نهادینه شود

حجت الاسلام والمسلمین دکتراحمدی:

نگره ضد استکباری به عنوان یک اصل دینی در بین مسئولان نهادینه شود

نگره ضد استکباری به عنوان یک اصل دینی در بین مسئولان نهادینه شود

 رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان گفت:امروز نگره ضد استکباری و تبری از دشمنان اهل بیت باید به عنوان یک اصل دینی در بین همه مسئولین نهادینه شود.

 به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان، حجت الاسلام احمد رضا احمدی صبح سه شنبه در جلسه انسجام دهی راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن که با حضور دستگاه های ذیربط  برگزار شد اظهار کرد: در دهه فجر مقدمات حضور مردم برای محرم شدن و طواف در یوم ا...22 بهمن فراهم می شود.

وی افزود: همه دنیا به ویژه دشمنان جمهوری اسلامی در 22 بهمن میزان مشارکت و حضور مردم را در این راهپیمایی دقیقا رصد می کنند و بر اساس میزان  مشارکت و حضور مردم تصمیم سازی و محاسبات خود را در خصوص کشور ما انجام می دهند.

حجت الاسلام احمدی در ادامه با بیان این که با وجود گذشت 36 سال از انقلاب اسلامی هنوز بسیاری نمی خواهند بفهمند که آمریکا دشمن ماست، گفت: امروز اگر کسی معتقد باشد آمریکا قابل ترحم است او نباید در عرصه مدیریت دولتی ورود پیدا کند که این به ضرر نظام و حیات انقلاب است .

وی تصریح کرد: امروز ما به عنوان کسانی که دست اندر کار تصمیم گیری و اجرای برنامه های نظام هستیم نباید در مقابل تهدیدات و تحریم های دشمنان کوتاه بیاییم چرا که وادادگی خیانت بزرگ به نظام است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان در ادامه با بیان این که کسانی که می خواهند مسیر انقلاب را منحرف کنند به خون شهدا خیانت کرده اند، گفت: برای انسجام دهی هر چه بیشتر و برگزاری با شکوه تر مراسم راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن همکاری ، اهتمام جدی و حضور دستگاه های ذیربط و انجام وظایف محوله به نحو احسن باید مورد توجه قرار گیرد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .