عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری 4 دوره آموزشی از 15 الی 20 اسفندماه توسط اداره کل میراث فرهنگی گلستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گلستان خبر داد ؛

برگزاری 4 دوره آموزشی از 15 الی 20 اسفندماه توسط اداره کل میراث فرهنگی گلستان

برگزاری 4 دوره آموزشی از 15 الی 20 اسفندماه توسط اداره کل میراث فرهنگی گلستان

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان از آموزش 1120 نفر ساعت در دوره های آموزشی اداره کل میراث فرهنگی گلستان دربازه زمانی 15 اسفند لغایت 20 اسفند خبر داد.
به گزارش روابط عمومی , امورفرهنگی و بین الملل اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان ؛ احمد تجری گفت : دربازده زمانی 15 اسفند لغایت 20 اسفند در دوره های آموزشی اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان 1120نفر ساعت آموزش دیده اند.
 وی خاطرنشان کرد: به منظور ارائه خدمات بهتر و مطلوب تر واحد آموزش معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان گلستان اقدام به برنامه ریزی و اجرای دوره ها و کارگاههای آموزشی نمود که تحت عنوان دوره های توانمند سازی نیروی انسانی تاسیسات گردشگری از تاریخ 15 لغایت 25 اسفند 97 در گرگان و گنبد در حال برگزاری است.
 تجری افزود:  بهره مندی از اساتید با تجربه و خبره و همچنین پیش بینی دوره های مورد نیاز جهت آموزش مدیران و کارکنان مرتبط با حوزه گردشگری راهی است جهت ارائه خدمات مطلوب تر و با کیفیت بهتر به گردشگران که امروزه از ضروریات صنعت گردشگری است.
 وی در ادامه گفت: آداب و رفتار حرفه ای در صنعت گردشگری و مهمان نوازی،نوآوری و فناوری جدید در گردشگری،آشنایی با صنعت گردشگری،مبانی مدیریت کیفیت در صنعت گردشگری و همچنین گردشگری پایدار عناوین آموزشی این دوره است که هر دوره به مدت 8 ساعت و برای تمامی نیروهای شاغل  از جمله مدیران و پرسنل تاسیسات به صورت رایگان برگزار می شود و در پایان دوره به شرکت کنندگان نیز گواهی حضور اعطاء می گردد.
 پیش بینی می شود تا آخرین روز این دوره بالغ بر 300 نفر در این دوره های آموزشی شرکت کنند.
 
نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .