عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هماهنگی جهت آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان های استان گلستان

به منظور ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی صورت گرفت:

هماهنگی جهت آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان های استان گلستان

هماهنگی جهت آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفر شهرستان های استان گلستان

 در راستای ارائه خدمات مطلوب به مسافران وگردشگران نوروزی و به منظور آمادگی ستاد اجرایی خدمات سفردر شهرستان های استان گلستان، نشست هماهنگی ستادهای شهرستانی گلستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی وامورفرهنگی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان، این نشست با حضور مدیرکل و معاونین وروسای گروههای گردشگری وسرمایه گذاری و مدیران شهرستانی اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به منظور هماهنگی و بررسی مشکلات و انتظارات جهت ارائه خدمات بهینه به مسافران در حوزه های مرتبط هر بخش تشکیل گردید.

 قربان عباسی دراین جلسه به ابلاغ احکام اعضای ستاد و فهرست برنامه بازدید تاسیسات گردشگری و تاکیدات بر هماهنگی و اطلاع رسانی مجدد برنامه های آموزشی در دست اجرا به موضوعاتی از قبیل انتظارات وامکاناتی که برای بازدید از تاسیسات گردشگری قبل از نوروز ودر حین تعطیلات نوروز اشاره کرد.

 وی همچنین به کمبودهای اداری موجود ونیازمندیهای لازم در این خصوص و انتظاراتی که فرمانداران از مدیران شهرستانی با توجه به امکانات محدود دارند اشاره داشت و گفت: مشکلات ناشی از عدم وجود سرویس بهداشتی مناسب در محوطه برج تاریخی گنبد وعدم وجود راهنمایان محوطه های تاریخی همچنین عدم پیش بینی ویا نبود اعتبار مالی مشخص و خودروی مناسب برای بازدیدها و پرسنل جهت ارائه خدمت در طول این ایام برطرف ونسبت به حل موارد اقدام شود.

 عباسی به روزرسانی اطلاعات مندرج در بروشورهای راهنمای نوروزی و در نظر گرفتن جاذبه های هر شهرستان در تهیه کارت پستال را ضروری ذکر نمود و نسبت به شیوه برپایی نمایشگاههای صنایع دستی ملزومات سفر وسوغات مطالبی ارائه کرد.

 وی همچنین بر هماهنگی جلسات با فرمانداران در برنامه ریزی ویژه ستاد در سال 94 و ارسال آن حداکثر تا تاریخ 28 /11 /93 به دبیر خانه ستاد بنا به تاکید قائم مقام ستاد اجرایی خدمات سفر استان تاکید نمود.

 عباسی در ادامه به استفاده از توان و مشارکت مردمی در پاک سازی ونظافت عمومی در یک روز مشخص و یا مشارکت مردمی در روز درخت کاری اشاره داشت و آماده سازی تفرجگاه ها را برای پذیرایی از مسافران نوروزی ضروری برشمرد.

 در پایان معاون گردشگری وسرمایه گذاری این اداره کل نیز بر همکاری وپیگیری امور و ارسال گزارشات وبرنامه های ستاد اجرایی خدمات سفر اشاره داشت و گفت: با پیگیری امور وانجام وظایف محوله در ایجاد فضایی مناسب برای خدمت رسانی مطلوب به گردشگران ومسافران نوروزی تلاش کنیم.

 احمد تجری درادامه گفت: هماهنگی با واحد های تحت پوشش جهت ثبت نام در دوره های آموزشی غذا ونوشیدنی ورفتار وارتباط با مشتری و اطلاع رسانی به دفاتر خدمات مسافرتی جهت شرکت مدیران فنی در دوره باز آموزی مدیریت فنی وهمچنین دوره راهنمایان طبیعت گردی که توسط موسسه آموزشی آوای طبیعت برگزار می شود، در حال انجام است تا با آموزش های مطلوب ، رضایتمندی مسافران نوروزی بیش از پیش فراهم گردد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : چلنگر
  • بازدید : 1045
  • کد خبر : 6402