عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » محورهاي ارتباطي استان مهياي استقبال از مسافران نوروزي هستند

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

محورهاي ارتباطي استان مهياي استقبال از مسافران نوروزي هستند

محورهاي ارتباطي استان مهياي استقبال از مسافران نوروزي هستند

مديركل راه و شهرسازي استان گلستان اعلام كرد: تمام محورهاي ارتباطي و مبادي ورودي و خروجي گلستان با استقرار عوامل و اكيپ هاي راهداري و امدادي، مهياي استقبال از مسافران نوروزي شده اند.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس " علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري با تبريك فرارسيدن سال نو به هموطنان، هم استاني ها، مسافران و همكاران، گفت: به لطف خدا و در راستاي هماهنگي و تعامل این اداره کل با ستاد اجرايي خدمات سفر استان از 25 اسفندماه جاري، 516 نفر از نيروهاي مجرب راهداري و امدادي اداره كل در قالب 37 اكيپ و گشت راهداري در سطح راه هاي استان مستقر شده اند تا با توجه به تأکید مقامات ارشد كشور و استان، امسال شاهد خدمات رسانی مطلوب به مسافرین نوروزی باشيم.

به گفته رستمي، آماده سازي 22 باب راهدارخانه ثابت و فصلي اعم از راهدارخانه هاي خوش ييلاق، جنگل گلستان و پليس راه نوكنده و همچنين نصب و تعويض تابلوهاي راهنمايي و رانندگي، تجديد خط كشي ها و نظافت و پاكسازي مسيرها از جمله اقداماتي است كه راهداران براي استقبال از مسافران نوروزي در سطح راههاي استان انجام داده اند و تا پايان تعطيلات نوروزي همچنان تداوم دارد.

وي ادامه داد: از آنجايي كه گلستان، استاني توريستي است و محل توقف و ماندگاري زائران علي ابن موسي الرضا(ع) است، تمهيدات ايمن سازي راه هاي استان براي تردد و سفر امن و روان مسافران فراهم شده است.

به گفته رئيس شوراي حمل و نقل گلستان، كاركنان راه و شهرسازي اعم از نيروهاي ستادي و راهداري در ايام نوروز در حال آماده باش و كشيك هستند و مسافران و رانندگان در صورت بروز هر نوع مشكل مي توانند با اين عزيزان ارتباط برقرار كنند.

رستمي اظهاركرد: براي ارتباط با نيروهاي راهداري و امدادي اداره كل و همچنين اطلاع از آخرين وضعيت راه هاي استان و انتخاب كوتاهترين مسير، شماره تماس 5-01732223131 مركز مديريت راه هاي استان و تلفن گوياي 141 و سامانه پيامكي 1000141 در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به هم ميهنان مي باشد.

وي از مسافران و رانندگان تقاضا كرد كه حتما در اين ايام نهايت همكاري را با نيروها و عوامل راهداري استان داشته باشند و توصيه هاي آنان را در حين رانندگي جدي بگيرند.

رستمي اضافه كرد: تنها در سايه توجه به قوانين و علائم راهنمايي و رانندگي است كه مي توان سفري مطمئن و شاد و بي خطر را براي خود و خانواده ها فراهم ساخت.

مديركل راه و شهرسازي گلستان در پايان، سال 93 را سالي پرفراز و نشيب بيان كرد و گفت: خداوند متعال را بخاطر اينكه توان خدمت به مردم را در سال 93 به ما عطا كرد، شاكريم و آرزوي ما نيز در سال 94 اين است كه بتوانيم شاكر خدا و خدمتگزار مردم باشيم.

رستمي اضافه كرد: اميدواريم كه در سال 94 با برنامه ريزي مناسب بتوانيم به اهداف از پيش تعيين شده اداره كل دست يابيم.

بالغ بر پنج هزار كيلومتر از راه هاي اصلي، فرعي و روستايي كشور در حوزه استحفاظي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان قرار دارد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .