عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » 45 هزار كيلومتر از راه هاي گلستان براي نوروز 94 لكه گيري و روكش آسفالت شدند

مديرکل راه و شهرسازي:

45 هزار كيلومتر از راه هاي گلستان براي نوروز 94 لكه گيري و روكش آسفالت شدند

45 هزار كيلومتر از راه هاي گلستان براي نوروز 94 لكه گيري و روكش آسفالت شدند

مديركل راه و شهرسازي گلستان خبر داد: براي تسهيل شرايط عبور و مرور مسافران نوروزي و ايمن سازي محورهاي استان، 45 هزاركيلومتر از راه هاي استان در اسفندماه گذشته، لكه گيري و روكش آسفالت شدند.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در گفت و گويي خبري، گفت: عمليات لكه گيري و روكش آسفالت راه هاي استان با اولويت بزرگراههايي همچون بزرگراه نوكنده به جنگل گلستان و راه هاي اصلي صورت گرفته است.

به گفته وي، از ابتداي سال 93 تاكنون 270 ميليارد ريال اعتبار براي اجراي روكش و رويه آسفالت راه هاي استان از محل منابع مالي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور به استان تخصيص يافت كه تاكنون حدود 180 ميليارد ريال آن هزينه شده و الباقي نيز در دست اجراست.

رستمي به تشريح ديگر اقدامات راهداري انجام شده در محورهاي استان در اسفندماه گذشته پرداخت و گفت: نظافت و پاكسازي 1100 كيلومتر از سطح و حريم راه ها، احياي 386 كيلومتر از خط كشي ها، ترميم و رفع اختلاف 70 كيلومتر از شانه و كناره راه ها و ترميم 1689 عدد علائم عمودي و افقي از جمله اين اقدامات بوده است.

به گفته وي، تعويض و تكميل 2700 شاخه از حفاظ هاي آسيب ديده و حفاظ هاي پرتگاهها، رفع نواقص روشنايي 16 دوربرگردان، نصب 40 عدد تابلو و علائم هشدار دهنده در نقاط پرحادثه و شستشوي 17 هزار عدد و نصب 2362 عدد تابلو و علائم از ديگر اقدامات راهداري انجام شده در سطح راه هاي استان مي باشد.

رستمي افزود: غير از اين فعاليت ها، اقدامات ديگري همچون تكميل مسيرنماها، جهت نماها و چشم گربه اي ها، نصب چراغ چشمك زن و بال كبوتري سولاري، نصب بشكه ايمني و ميله ترافيكي در سطح راه هاي استان انجام شده است.

به گفته وي، مجموعه اين اقدامات با تلاش شبانه روزي و بي وقفه 516 نيروي ستادي و راهدار و با استفاده از توان امدادي و ايمني 339 دستگاه ماشين آلات سبك، نيمه سنگين و سنگين راهداري در سطح استان صورت پذيرفته است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .