عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » افزايش 2.5 برابري حجم آسفالت و روكش آسفالت محورهاي گلستان در سال 93

مديركل راه و شهرسازي خبر داد:

افزايش 2.5 برابري حجم آسفالت و روكش آسفالت محورهاي گلستان در سال 93

افزايش 2.5 برابري حجم آسفالت و روكش آسفالت محورهاي گلستان در سال 93

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: با افزايش اعتبارات راهداري، حجم آسفالت و روكش آسفالت محورهاي استان در سال جاري 2.5 برابر افزايش يافت كه اتفاق نادري در استان بود.

به گزارش اداره روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در حاشيه بازديد از راه هاي استان در گفت و گويي خبري اظهار داشت: در سال جاري با مساعدت سازمان راهداري و پيگيري هاي اداره كل، 50 ميليارد تومان اعتبار از منابع ملي سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي كشور و منابع استاني، براي انجام عمليات راهداري استان در نظر گرفته شد كه بيش از 50 درصد آن برابر با 25 ميليارد و 834 ميليون تومان براي روكش آسفالت محورهاي شرياني استان تخصيص يافته است.

به گفته وي، از ابتداي سال جاري تاكنون 202 كيلومتر انواع روكش آسفالت اعم از رگلا‍ژي(روكش تقويتي)، چيپ سيل(عمليات حفاظتي) و بيندر (نوعي روكش) و 200 هزار تن آسفالت و يكصد هزارمترمربع لكه گيري در سطح محورهاي شرياني استان انجام شد كه اقدامي كم نظير طي چند سال اخير در استان بوده است.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اضافه كرد: در راه هاي روستايي نيز علي رغم مشكلات اعتباري؛ اقدامات خوبي صورت گرفته كه از جمله آنها مي توان به روكش آسفالت 25 كيلومتر از محور آق آباد به حاجي قوشان و محور گدم آباد در شهرستان گنبد اشاره كرد.

رستمي افزود: تعدادي از پروژه هاي تبصره 22 نيز در بخش روستايي در دستور كار قرار گرفته و مناقصات آن در حال برگزاري است كه اميد است با تخصيص اعتبارات لازم، فعاليت هاي چشمگيري در حوزه راه هاي روستايي داشته باشيم.

وي، اجراي عمليات مذكور را از تاكيدات سازمان راهداري و اداره كل بيان كرد و گفت: در صورت مساعد بودن شرايط جوي، اين اقدامات تداوم خواهد يافت.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .