عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » رای 98،2 درصدی به جمهوری اسلامی، بزرگترین دستاورد ملت ایران بود

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان :

رای 98،2 درصدی به جمهوری اسلامی، بزرگترین دستاورد ملت ایران بود

رای 98،2 درصدی به جمهوری اسلامی، بزرگترین دستاورد ملت ایران بود

 به گزارش روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان حجت الاسلام و المسلمین احمدرضا احمدی عصر چهارشنبه در آیین جشن بهار در بهار ویژه 12 فروردین که در محل تپه نورالشهداء گرگان برگزار شد، اظهار داشت: باگذشت 36 سال از پیروزی انقلاب، ملت ایران همچنان پای نظام جمهوری اسلامی خویش و آرمان های والای آن ایستاده است.
وی بابیان اینکه امام راحل در آغاز پیروزی انقلاب و برای نشان دادن رای و اراده ملت ایران در تعیین سرنوشت و نوع حکومت خویش به جهانیان، دستور برگزاری همه پرسی انقلاب را دادند، افزود: ملت فهیم ایران نیز با تبعیت از امام راحل و با رای 98،2 درصدی نظام جمهوری اسلامی را برای خود انتخاب کردند.

حجت الاسلام دکتر احمدی، اضافه کرد: استکبار جهانی و معاندین نظام جمهوری اسلامی برای تزلزل و سرنگونی انقلاب نوپای ملت ایران توطئه ها، تحریم ها و ترورهای مختلف و درنهایت نیز جنگ تحمیلی علیه ملت ایران راه انداختند.

وی با بیان اینکه توطئه ها و کارشکنی های استکبار جهانی علیه ملت ایران همچنان ادامه دارد، تصریح کرد: ملت ایران با وجود همه این توطئه ها، مشکلات اقتصادی و بیکاری همچنان پای انقلاب اسلامی، خون شهیدان و راه امام راحل و جانشین خلف ایشان ایستاده و ذره ای از این مسیر کوتاه نیامده است.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گلستان خاطرنشان کرد: امروز انقلاب اسلامی ملت ایران الگویی برای ملت های منطقه تبدیل شده است و این مهم ازعنایات الهی به ملت ایران و از برکات نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام احمدی هم چنین، وحدت و همدلی و تبعیت از رهبری را رمز پایداری انقلاب اسلامی دانست و برلزوم پیروی از منویات رهبری انقلاب از سوی افراد جامعه و جریان های سیاسی کشور تاکید کرد.

در این مراسم که جمع کثیری از اقشار مختلف مردم و مسافران نوروزی و برخی فرماندهان نظامی و انتظامی و مدیران کل گلستان در آن حضور داشتند، برنامه های مختلف فرهنگی و هنری نیز اجرا شد.

رای 98،2 درصدی به جمهوری اسلامی، بزرگترین دستاورد ملت ایران بود

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شورای هماهنگکی تبلیغات اسلامی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .