عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » حضور مدیرعامل گاز گلستان در جمع کارکنان روابط عمومی شرکت

در روز ارتباطات و روابط عمومی انجام شد:

حضور مدیرعامل گاز گلستان در جمع کارکنان روابط عمومی شرکت

 به مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی ،مهندس صفر علی جمال لیوانی مدیرعامل گاز گلستان با حضور در واحد روابط عمومی با رئیس و کارکنان آن دیدار و گفتگو کرد .

 

به گزارش روابط عمومی در این دیدار صمیمی سید جواد موسوی عید بزرگ مبعث و این روز مهم را به مدیر عامل و کارکنان واحد روابط عمومی تبریک گفته و از حضور گرم و صمیمی مهندس جمال لیوانی مدیر عامل شرکت ابراز خرسندی نموده و خواستار حمایتهای بی شائبه ایشان در راستای تحقق اهداف و برنامه ها ی واحد شد .

 در ادامه مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان نیز با تبریک عید فرخنده بعثت و این روز مهم ،از زحمات خالصانه رئیس و مجموعه کارکنان پرتلاش روابط عمومی تقدیر نموده و جایگاه روابط عمومی در شرکت را بسیار مهم و با اهمیت خواند و حمایت و پشتیبانی قاطعانه خود را به این واحد اعلام نمود.

 مهندس صفر علی جمال لیوانی گفت:یکی از رسالتهای مهم روابط عمومی، مقوله مهم اطلاع رسانی است که با استفاده از این فرصت می تواند به نحو مطلوبی اقدامات و خدمات انجام شده سازمان را بصورت شفاف و مناسب به مردم شریف منعکس نمایند.

 این مقام مسئول با اشاره به اینکه روابط عمومی پشتیبان سازمان است تصریح کرد: برقراری ارتباط دو سویه بین مدیر سازمان با مردم و همچنین مدیر با کارکنان از وظایف مهم و حساس واحد روابط عمومی است و می تواند مدیر سازمان را در نیل به اهداف شرکت یاری رساند

 جمال لیوانی یکی دیگر از وظایف مهم و خاص واحد روابط عمومی را فرهنگ سازی بویژه در زمینه مدیریت مصرف ایمن و بهینه از گاز دانست و اظهار داشت:با انجام فرهنگ سازی مناسبی که هر ساله انجام می شود اگر بتوانیم جلوی حتی یک حادثه ناگوار را بگیریم بسیار ارزش آفرین می باشد لذا باید در سال جدید اقدامات زیادی را در این رابطه انجام دهیم.

 مدیرعامل شرکت گازاستان گلستان در خاتمه افزود:در حال حاضر روابط عمومی شرکت از نیروهای انسانی خوب و توانمند بهره مند می باشد که با استفاده از پتانسیلهای خلاق خود می تواند در راستای تحقق اهداف سازمان بسیار مثمر ثمر باشد.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : شرکت گاز استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .