عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » استفاده از نیروی کار بومی، رفع معضل بیکاری و توسعه شهرستان را به دنبال دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در دیدار با فرماندار گالیکش:

استفاده از نیروی کار بومی، رفع معضل بیکاری و توسعه شهرستان را به دنبال دارد

استفاده از نیروی کار بومی، رفع معضل بیکاری و توسعه شهرستان را به دنبال دارد

 مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان در دیداربا فرماندار گالیکش گفت: در واحدهای صنعتی واقع در شهرستان گالیکش باید از مهندسان و نیروهای کار بومی استفاده شود تا به دنبال آن شاهد رفع معضل بیکاری و توسعه ی شهرستان باشیم.

مهندس امرالله عباسی افزود: استفاده از متخصصان بومی گالیگش در واحدهای تولیدی شهرستان به ویژه شرکت سیمان پیوند، علاوه بر همه ی محاسنی که دارد، نشاط و پویایی را در این شهرستان و به طبع آن در استان ایجاد می نماید.

عباسی در ادامه تاکید کرد: ارتقای مسایل فرهنگی، اجتماعی و ورزشی کارگران در اولویت کاری ما در اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی می باشد که انشالله این مهم را در گالیکش به طور ویژه پیگیری خواهیم کرد.

وی همچنین از اتمام صد در صد پروژه مسکن مهر شهرستان گالیکش تا دو ماه آینده خبر داد و گفت: انشالله با همکاری و تعاول اداره کل راه و شهرسازی استان مشکل راه این پروژه مهم و بزرگ ددر آینده ای نزدیک حل خواهد شد.

فرماندار گالیکش نیز در این دیدار ضمن خوش آمد گویی گفت: گالیکش از شهرستانهای نوپای استان می باشد که نیاز به توجه ویژه ی کلیه مسئولین و دستگاه های اجرایی استان دارد.

حسن خسروی در ادامه اظهار داشت: افتتاح یک دفتر هیات تشخیص توسط اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی در شهرستان برای حل و فصل مشکلات کارگری و کارفرمایی، انتظار ما و جامعه کاروتلاش گالیکش می باشد.

وی همچنین خواستار شد: اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از طرح های اشتغال زایی شهرستان به ویژه مشاغل خانگی حمایت ویژه ای نماید.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 914
  • کد خبر : 9096