عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جامعه سالم اقتصاد سالم میخواهد

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان:

جامعه سالم اقتصاد سالم میخواهد

 جامعه سالم اقتصاد سالم میخواهد

 مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان در همایش توسعه روستایی و اشتغال پایدار شهرستان گالیکش گفت: جامعه سالم در پی اقتصاد سالم ایجاد میشود.

مهندس امراله عباسی افزود: یکی از شاخصه های توسعه یافتگی، رشد اقتصادی است که این امر نیز به سالم بودن سیستم اقتصادی در آن کشور بر می گردد.

امراله عباسی هدف از برگزاری این همایش را نگرش سازنده به ظرفیتهای بومی و محلی دانست و گفت: در آینده ای نزدیک با شکوفایی اقتصادی که در کشور ایجاد خواهد شد، توجه ویژه ای به توسعه اقتصادی خواهد شد لذا با توجه به زیرساختهایی که در روستاها فراهم شده، مانند برق،جاده،آسفالت، آب بهداشتی و اینترنت و افزایش جمعیت فارغ التحصیلان دانشگاهی ، باید روستاییان عزیز با افزایش تواناییها، نقش و وظایف بیشتری در آبادانی کشور و توسعه روستا داشته باشند.

وی تاکید کرد: با توجه به سیاست دولت نسبت به توسعه روستایی،باید در جهت نیل به این هدف، تعاونی های روستایی را گسترش بدهیم و اعتماد نسبت به این تعاونیها را افزایش دهیم که کارآفرینی در قالب تعاونی روستایی می تواند اهداف توسعه روستایی و اشتغال پایدار را محقق نماید.

مدیرکل تعاون،کار و رفاه اجتماعی گلستان اظهار داشت: طرح اشتغال دانش بنیان یکی از طرحهای پیشنهادی این استان در خصوص استفاده از ظرفیتهای بومی و محلی و تعاونی ها و بنگاه های اقتصادی دانش بنیان است.

مهندس عباسی در پایان افزود: استان گلستان از ظرفیت های متنوع و بالایی در بخش تعاون برخوردار است و می تواند از ظرفیتهای بومی و محلی استفاده بهینه نماید.

لازم به ذکر است که خسروی فرماندار شهرستان گالیکش، پولادوند مدیرکل صندوق بیمه اجتماعی روستاییان و عشایر، دهیاران و شورایاران شهرستان گالیکش از مدعوین این همایش بودند.


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : golestanmcls
  • بازدید : 1430
  • کد خبر : 13311