عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان حوزه اصناف سازمان صنعت ،معدن و تجارت گستان


برگزاری کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان حوزه اصناف سازمان صنعت ،معدن و تجارت گستان

 اولین کارگاه آموزشی ویژه کارشناسان حوزه اصناف سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان گلستان برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی سازمان صنعت، معدن وتجارت استان گلستان، مهندس حسن زاده معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان در این جلسه گفت: توجه به سامانه اصناف ایرانیان باید در اولویت کار ادارات شهرستانی و کارشناسان حوزه اصناف قرار گیرد .

 وی افزود : انتظار ما این است که این سامانه بصورت مستمر در شهرستانها مورد توجه قرار گیرد که این امر قابل توجه و بسیار حائز اهمیت است .

 مهندس حسن زاده با اشاره به لزوم به روزرسانی پایگاه اطلاع رسانی اصناف کشور، خاطر نشان کرد: ورود اطلاعات دقیق و به روز در این پایگاه بسیار حائز اهمیت است و با تکمیل و به روز رسانی این پایگاه، بانک اطلاعات اصناف و بازار کشور تکمیل خواهد شد.

 حسن زاده تصریح کرد: قطعاً این امر باعث می‌شود برنامه ریزی بهتر، دقیق‌تر و به روزتری برای بازار صورت گیرد.

 وی افزود : سال قبل رشد مناسبی در زمینه برگزاری جلسات کمیسیون نظارت داشتیم بطوریکه در سال قبل در مجموع 130 جلسه برگزار شد که رشد قابل توجهی را نشان می دهد . وی ضمن تشکر از رئیس اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان گالیکش افزود : با اینکه این اداره از مرداد ماه سال قبل تشکیل شده اما در طول هشت ماه سال گذشته 13 جلسه کمیسیون نظارت برگزار کرده که این امری قابل تقدیر است .

 حسن زاده اظهار داشت : امیدواریم این روند ادامه داشته باشد و کلیه مصوباتی که در این کمیسون تصویب می شود بر اساس قانون باشد .

 معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان بروز کردن انتخابات اتحادیه ها ، برگزاری کارگاه آموزشی ، ساماندهی صنوف بدون پروانه کسب ، دستگاه پوز و مکانیزه ،ثبت در سامانه رصد و مطالعه قانون نظام صنفی اعضاء را خواستار شد .

 در ادامه کارگاه آموزشی مسایل و مشکلات سایت اصناف به دقت مورد بررسی قرار گرفت وضمن پاسخ به پرسشهای حاضرین راهکارهای عملی برای رفع مشکلات اتخاذ شد.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : سازمان صنعت، معدن و تجارت استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : خلیلی
  • بازدید : 1077
  • کد خبر : 9670