عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » صيانت از راي مردم و برگزاري انتخابات سالم از اهداف هيئت اجرايي می باشد

مديركل راه و شهرسازي گلستان:

صيانت از راي مردم و برگزاري انتخابات سالم از اهداف هيئت اجرايي می باشد

صيانت از راي مردم و برگزاري انتخابات سالم از اهداف هيئت اجرايي می باشد

مديركل راه و شهرسازي گلستان گفت: صيانت از راي مردم كه همان اعضاي سازمان نظام مهندسي هستند و برگزاري انتخابات سالم، بايد از اهداف و وظايف هيات اجرايي انتخابات سازمان نظام مهندسي باشد.

به گزارش اداره روابط عمومي اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان، مهندس "علي بخش رستمي" در نشست مشترك هيات نظارت و هيات اجرايي هفتمين دوره از انتخابات هيات مديره سازمان نظام مهندسي ساختمان استان، گفت: عمل براساس شيوه نامه ارسالي، چراغ راه و مرجع ما در انتخابات خواهد بود تا به هدف نهايي خود كه برگزاري انتخاباتي سالم و صيانت از آراي مردم است، دست يابيم.

به گفته وي، براي رسيدن به اين اهداف و جلب اعتماد اعضا به هيات اجرايي و نظارت، لازم است كه فرآيندي، ترسيم و اقدامات در چارچوب قوانين، به پيش برده شود.

رستمي با تاكيد بر جلب اعتماد ديدگاه مخاطبان، اظهارداشت: هيات نظارت انتخابات، نقش مهمي در اجراي شيوه نامه و تاكيد بر اجراي قانون نظام مهندسي دارد و ناظر بر عملكرد اجراي شيوه نامه خواهد بود.

رئيس هيات نظارت بر انتخابات سازمان نظام مهندسي گلستان، افزود: با همفكري و هم نظري يكديگر است كه مي توان براساس آنچه كه در قانون و شيوه نامه لحاظ شده و براي ورود افراد اصلح در عرصه انتخابات، تلاش كرد.

رستمي با بيان اينكه حساسيت ما بر روي رسالت مهندسي است، گفت: از آنجايي كه اشتغال و سرمايه گذاري در صنعت ساختمان بسيار گسترده و چشمگير است، لازم است كه حس اعتماد مردم و توجه آنان را به رسالت مهندسي بيش از پيش، پررنگ تر و باور مهندسي را در حرفه ورزان و جامعه مهندسين، ايجاد و تقويت كرد.

مديركل راه و شهرسازي گلستان اظهارداشت: نظام مهندسي ساختمان، سازماني است كه بر مبناي قانون تشكيل شده كه براي پيشبرد اهداف و راهبردهاي خود در سراسر كشور، هر سه سال انتخاباتي را برگزار مي كند تا خروجي اين سازمان منتج به نتايجي شود كه در قانون بدان تاكيد شده است.

 


نام دستگاه ارسال کننده خبر : اداره كل راه و شهرسازي استان گلستان
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .