عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » انتخابات، یکی از مهم ترین مسائلی است که امروز پیش رو داریم


انتخابات، یکی از مهم ترین مسائلی است که امروز پیش رو داریم

انتخابات، یکی از مهم ترین مسائلی است که امروز پیش رو داریم

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات علی آباد کتول،جلسه ای به منظوربرگزاری انتخابات پروشور با حضور دکترزنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول و خبرنگاران شهرستان در محل فرمانداری برگزارشد.

محمدجواد زنگانه افزود: انتخابات، یکی از مهم ترین مسائلی که امروز پیش رو داریم.

معاون فرماندار علی‌آبادکتول گفت: رسانه‌ها باید معیارهای اسلامی انتخاب اصلح را به مردم یادآوری کنند زیرا مردم ما نه برای نام و نان، بلکه برای حفظ ارزش‌های اسلامی، انقلاب کردند.

وی بااشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) بسیاری از کشورهایی که دشمنی دیرینه با انقلاب دارند به آن چشم دوخته و به دنبال ضربه زدن به ارکان نظام هستند.

معاون فرماندار حضور پرشور و همه جانبه در انتخابات را شرط اول در داشتن انتخابات سالم عنوان و تصریح کرد: خط به خط فرمایشات رهبرمعظم انقلاب(مدظله العالی) برای ما چراغ راه است و با به کار گیری فرمایشات معظم له انتخاباتی پرشور و نشاط را پیش رو خواهیم داشت.

زنگانه به نقش آموزشی رسانه‌ها به عنوان اولین نقش مورد انتظار از خبرنگاران یاد و اظهار کرد: شما فعالان عرصه رسانه، ملاک‌های انتخاب اصلح را از منظر قرآن، ائمه اطهار(علیه السلام) و همچنین بنیانگذار انقلاب و رهبری به مردم آموزش دهید.

زنگانه تاکید کرد: آرامشی که امروز بر دل‌ها حاکم است، پیامد بزرگ انقلاب اسلامی است و شما رسانه‌ها باید توجه داشته باشید هیچ وقت با عینک سیاسی به جامعه ننگرید و قانون را رعایت کنید، نه تفسیر.

معاون فرماندار علی‌آبادکتول برنقش نظارت و اعتماد سازی فعالان رسانه‌ای در انتخابات تاکید کرد و یادآور شد: نظارت نباید با عینک حزبی و جناحی باشد، کار ما قضاوت است و قاضی نمی‌تواند تحت تاثیر خواسته‌ها و نگاه‌های شخصی یا گروه خاص قرار بگیرد.

معاون فرماندار بر لزوم اعتمادسازی برای مردم گفت: کسانی که در ابتدای راه حرف از تخلف و تقلب به میان می‌آورند آب به آسیاب دشمن ریخته و به دنبال کاهش حضور مردم در انتخابات هستند.

معاون فرماندار علی‌آبادکتول متذکر شد: باید به مردم یادآوری کنیم که مجریان ما صادق هستند و با گفتن نقشه های دشمنان به مردم توطئه های آنان را برطرف سازیم.

درادامه زنگانه در رابطه با نقش انگیزشی و هدایت گری رسانه ها هم بیان کرد: مطمئن باشید که مجریان انتخابات، آخرت خود را برای دنیای یک کاندیدا نخواهند فروخت لذا شما هدایت‌گر مردم، مجریان، داوطلبان و نامزدهای انتخاباتی هستید و در اعتمادسازی در مردم و روشن ساختن مردم بسیار موثر هستید.

وی همچنین در زمینه رعایت اخلاق انتخاباتی در جامعه گفت: لازم است آداب رقابت سالم را به طرفداران بگویید، زیرا آداب رقابت سالم مبنی بر اخلاق اسلامی یعنی رعایت چهارچوب نوشتن‌ها، تهمت نزدن، دروغ نگفتن و تخریب نکردن دیگران است.

درپایان معاون فرماندار علی‌آبادکتول حق‌الناس را از دیدگاه مقام معظم رهبری مورد تشریح قرار داده و اذعان کرد: رعایت حق داوطلب در صورت صالح بودن، حفظ امانت در شمارش، ثبت و گزارش آراء از طرف مجریان، پذیرش نتیجه قانونی انتخابات، پرهیز از جناح بازی و سلیقه‌های فردی در انتخابات از مسائل مهم مدنظر مقام معظم رهبری در رعایت حق‌الناس در انتخابات است.

 

انتخابات، یکی از مهم ترین مسائلی است که امروز پیش رو داریم

 

انتخابات، یکی از مهم ترین مسائلی است که امروز پیش رو داریم

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .