عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی همه باهم در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزارشد


جلسه هماهنگی همه باهم در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزارشد

جلسه هماهنگی همه باهم در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برگزارشد

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات علی آباد کتول،جلسه هماهنگی کارناوال همه باهم در راستای مشارکت حداکثری مردم در انتخابات در شهرستان علی آباد کتول با حضور دکترزنگانه معاون فرمانداروقائم مقام ستاد انتخابات شهرستان، مسئولین شهرستان در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد.

دکترزنگانه ضمن تسلیت وفات حضرت زینب (ص) اظهار داشت: حضور گسترده مردم در این انتخابات و برگزاری یک انتخابات پرشور و سالم می تواند توطئه های دشمنان را علیه کشورمان خنثی کند و تمامی معادلات آنها را برهم بزند.

وی افزود:برگزاری انتخاباتی پرشور با حضور گسترده آحاد مردم در پای صندوق های اخذ رای تابع برگزاری جدی ، قانونی و سالم آن است که همه برای تحقق آن می کوشند.

زنگانه گفت: برگزاری انتخابات سالم و قانونی موجب دلگرمی و ارتقای اعتماد مردم به نظام و انقلاب اسلامی و یک وظیفه مهم در برگزاری انتخابات ریاست جمهوری محسوب می شود.

وی افزود: ستاد انتخابات شهرستان از ابتدای فعالیت تاکنون طبق روز شمار و بدون مشکلی با همکاری سایر بخش ها وظایف خود را انجام داده و مقدمات کار از هر حیث فراهم است .

دکترزنگانه درپایان گفت: باید بسترسازی بنحوی صورت گیرد که مردم با هر قومیت و هر مذهبی و هر زبانی به عنوان یک ایرانی با هماهنگی کامل در این حماسه سیاسی عظیم حضور و ایفای نقش کنند و یک بار دیگر به مخالفان و دشمنان نظام و ملت و دولت نشان دهیم این انقلاب و نظام مورد اقبال مردم است.

شایان ذکراست مراسم جشن کارناوال همه باهم که توسط صداوسیمای مرکزگلستان هماهنگی شده، در تاریخ های27/1/96 و 30/1/96 و 31/1/96 درعلی آباد کتول برگزارمی گردد که مکان های آن توسط شهرداری های این سه شهر بصورت چاپ بنر اطلاع رسانی خواهد شد.


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .