عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » ششمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


ششمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

ششمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

ششمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان علی آباد کتول به ریاست احمد تجری مفرد فرماندارورئیس ستاد انتخابات شهرستان با حضور روسای کمیته ها و سایر اعضای ستاد برگزار گردید.

به گزارش کمیته اطلاع رسانی انتخابات فرمانداری علی آباد کتول احمد تجری مفردفرماندارشهرستان قانون را فصل الخطاب برای تمامی فعالیت‌ها در انتخابات عنوان کرد و با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حق‌الناس بودن رأی مردم افزود:همگی دقت کنیم تا فارغ از جناح گیری‌های سیاسی نسبت به اجرای دقیق دستورالعمل‌های قانونی عمل کنیم.

وی در ادامه تأکید داشت که ما امانت دار مردم هستیم و مردم نیز به ما اعتماد کرده اند، ما موظفیم در انجام این رسالت تمام همت و تلاش خود را بکار ببندیم تا انشاءالله در سایه قانون مداری و در راستای قانون دانی ، شاهد برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور و نشاط در سطح شهرستان ساری باشیم.

تجری مفرداظهارداشت: برنده اصلی انتخابات مردم هستند و در 29 اردیبهشت ماه برگ زرینی بر تاریخ انقلاب و نظام جمهوری اسلامی با حضور گسترده و مشارکت حداکثری مردم ثبت و ضبط خواهند نمود.

در ادامه این نشست مسئولین کمیته های ستاد انتخابات ضمن بیان نیازمندیها و مشکلات موجود آمادگی خود را جهت رفع مسائل و مشکلات با همکاری کلیه دست اندرکاران اعلام نمودند.

شایان ذکر است انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا به صورت همزمان در ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۶ در سراسر کشور برگزار می شود.

ششمین جلسه ستاد انتخابات فرمانداری شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

 

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .