عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفتمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی علی آباد کتول برگزارشد


هفتمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی علی آباد کتول برگزارشد

هفتمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی علی آباد کتول برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری، هفتمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان به ریاست دکتر زنگانه معاون فرماندار علی آباد کتول در محل فرمانداری برگزارشد.

دکترزنگانه معاون فرماندار شهرستان علی آباد کتول در خصوص اهميت برگزاري كارگروه سلامت و اجراي بموقع مصوبات مطالبي بيان و تاکید داشتند:ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگاني و احساس مسئوليت آحاد مردم علي الخصوص مسئولين دست اندر كار مي باشد.

وی خواستار تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماریهای شایع در فصول سال شد و ادامه داد:مراکز بهداشتی و درمانی و همه دستگاه های اجرایی تلاش می کنند تا بهترین شرایط را برای سلامت جامعه مهیا کنند .

زنگانه تصريح كرد: براي ارتقاي سلامت و بهبود كيفيت زندگي مردم بايد همكاري‌ها و هماهنگي‌ها گسترش يافته و تضمين سلامت و امنيت غذايي جامعه در گرو اجراي دقيق مصوبات اين كارگروه است.

درادامه معاون فرماندار اظهارداشت:با نزدیک شدن به فصل بهار و شروع ایام تعطیلات نوروزی و رونق فعالیت مراکز تهیه، توزیع، عرضه و فروش مواد غذایی، اماکن اقامتی، تفریحی، گردشگری، تاریخی و بازارهای نوروزی و نظایر آن و ضرورت افزایش و تشدید کنترل و نظارت های بهداشتی هدفمند بر این قبیل مراکز و اماکن، به منظور آمادگی جهت ارائه خدمات بهداشتی مناسب در ایام تعطیلات نوروزی و پیشگیری از بروز مشکلات بهداشتی و اپیدمی¬ بیماری¬های منتقله از آب و غذا در راستای ارتقای سطح سلامت جامعه ازبرنامه های این کارگروه می باشد.

درپایان مصوبات جلسه قبل قرائت و اقدامات سازمانها و نهادها مربوطه در این خصوص توسط نمایندگان آن ارگان بیان شد.

هفتمین جلسه کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی علی آباد کتول برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .