عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد


جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان علی آباد کتول برگزارشد

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان علی آباد کتول  برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری علی آباد کتول،چهارمین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان علی آباد کتول با حضوراحمد تجری مفرد فرماندار،مدیر شبکه بهداشت و درمان،کارشناسان بهداشتی و اعضای کارگروه سلامت درمحل سالن اجتماعات فرمانداری برگزار گردید.

فرماندار در خصوص اهميت برگزاري كارگروه سلامت و اجراي بموقع مصوبات مطالبي بيان و تاکید داشتند : ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگاني و احساس مسئوليت آحاد مردم علي الخصوص مسئولين دست اندركار ميباشد.

وی خواستار تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماریهای شایع در فصول سال شد و ادامه داد : مراکز بهداشتی و درمانی و همه دستگاه های اجرایی تلاش می کنند تا بهترین شرایط را برای سلامت جامعه مهیا کنند .

تجری مفرد تصريح كرد: براي ارتقاي سلامت و بهبود كيفيت زندگي مردم بايد همكاري‌ها و هماهنگي‌ها گسترش يافته و تضمين سلامت و امنيت غذايي جامعه در گرو اجراي دقيق مصوبات اين كارگروه است.

فرمانداراظهارداشت:مشارکت های بین بخشی و فرابخشی و مشارکت خود مردم در راستای تامین سلامت جامعه بسیار حایز اهمیت است.

در ادامه دکتر کمال غریبی رئیس مرکزبهداشت ودرمان علی آباد کتول در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان و لزوم توجه به این موارد پرداخت .

وی اظهارداشت:لذا همه مسئولین و خصوصا متولیان امر بایستی در جهت فراهم نمودن بستر و زمینه سلامت و امنیت غذایی خانواده ها بیش از پیش تلاش نمایند.

درپایان سپس بندهای مصوبات قبلی قرائت شد و در ادامه با بحث و بررسی مشکلات بهداشتی شهرستان، مصوباتی در خصوص رسیدگی به مسایل غیربهداشتی از قبیل کشتارمرغ زنده در فاضل آباد وبیماری سل درشهرستان به تصویب اعضا رسید.

جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان علی آباد کتول  برگزارشد

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .