عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی برگزارشد


جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی برگزارشد

جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی برگزارشد

به گزارش روابط عمومی فرمانداری،پنجیمن جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی شهرستان علی آباد کتول باحضوردکترزنگانه معاون فرماندارعلی آباد کتول در محل سالن اجتماعات فرمانداری برگزارشد.

دکترزنگانه معاون فرماندار در خصوص اهميت برگزاري كارگروه سلامت و اجراي بموقع مصوبات مطالبي بيان و تاکید داشتند : ارتقاء سطح سلامت و بهداشت جامعه در گرو تلاش همگاني و احساس مسئوليت آحاد مردم علي الخصوص مسئولين دست اندر كار مي باشد.

وی خواستار تعامل و هماهنگی همه دستگاه های اجرایی برای حفظ سلامت شهروندان و جلوگیری از بیماریهای شایع در فصول سال شد و ادامه داد : مراکز بهداشتی و درمانی و همه دستگاه های اجرایی تلاش می کنند تا بهترین شرایط را برای سلامت جامعه مهیا کنند .

معاون فرماندار تصريح كرد: براي ارتقاي سلامت و بهبود كيفيت زندگي مردم بايد همكاري‌ها و هماهنگي‌ها گسترش يافته و تضمين سلامت و امنيت غذايي جامعه در گرو اجراي دقيق مصوبات اين كارگروه است.

در ادامه دکتر کمال غریبی رئیس مرکزبهداشت ودرمان علی آباد کتول در خصوص مسائل بهداشتی شهرستان و لزوم توجه به این موارد پرداخت .

در پایان جلسه به توجه هرچه بیشتر به مباحث بهداشتی و درمانی و به مسائلی پیرو مصوبات مطرح شده در همین زمینه پرداخته شد و در راستای هرچه بهتر اجرایی شدن این مصوبات و برنامه ها مطالب و راهکارهایی را ارائه دادند و بر لزوم اجرایی شدن انها تاکید شد.

 

جلسه کارگروه سلامت وامنیت غذایی برگزارشد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری علی آباد کتول
تأیید کننده خبر : کیانی پور
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .