عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت هفته دولت


پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت هفته دولت

پیام تبریک فرماندار گمیشان به مناسبت هفته دولت

"امانگلدی ضمیر" فرماندار گمیشان آغاز هفته دولت را رابه کلیه کارکنان خدوم و مدیران دلسوز دستگاههای اجرایی ، ادارات و نهادهای شهرستان تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است:

 بسم الله الرحمن الرحیم

شهریور در تاریخ سراسر حماسه انقلاب اسلامی ایران یادآور لحظه‌های عروج‌ خونین مردان استوار دولت و شهادت رییس جمهور و نخست وزیر انقلابی و مکتبی جمهوری اسلامی است.

هفته دولت، نمادي از وحدت مردم و دولت بعنوان يکي از افتخارات انقلاب اسلامي است و فرصت مناسبي است تا دستاوردها و گام هاي بلند دولت در عرصه هاي مختلف به تصوير کشيده شده و براي همگان تشريح شود تا زواياي ناپيداي خدمات گسترده خادمان مردم عزير فراهم آيدو دولتمردان گزارش خدمات خود به مردم را ارائه دهندچراکه بنا به فرموده مقام معظم رهبري ، ذخيره معنوي دولتمردان، توکل به خدا و اعتماد به مردم مؤمن و صادق، فداکار، علاقه‏ مند به مسئولان، اسلام و قدردان نظام جمهوري اسلامي است.

بی شک همراهی مستمر ملت با دولت تدبیر و امید و حمایت و پشتیبانی سه ساله آحاد مردم ایران همیشه سرفراز ، مهمترین عامل و رکن اساسی در تحقق اهداف و برنامه های ریاست محترم جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزار بوده است .

اینجانب برخود لازم می دانم این هفته مبارک را ، بر همه دولتمردانی که وجود خویش را وقف خدمت به اسلام و جامعه کرده اند تبریک و تهنیت عرض نموده و از خداوند منان سعادت، سلامت و بهروزی همراه با توسعه و آبادانی را خواستارم.

 

  امانگلدی ضمیر - فرماندار شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 969
  • کد خبر : 24211