عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن بمناسبت آغاز هفته دولت


پیام تبریک فرماندار شهرستان ترکمن بمناسبت آغاز هفته دولت

 عبدالحکیم فیروزی فرماندار شهرستان ترکمن در پیامی هفته دولت را به دولتمردان، کارگزاران و کارمندان خدوم ، متعهد و دلسوز دولت تبریک گفت. متن پیام بشرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم
‹‹ای دولت ها! فتح كشور مهم نیست، فتح قلوب مهم است.››امام خمینی(ره)
دولت برخاسته از راي و نظر مردم اصول دمكراسي ديني و پايه و اساس تبلور قدرت مردم در حاكميت است كه خوشبختانه به بركت نظام مقدس جمهوري اسلامي كه خود برخاسته از انقلابي مردمي است اين مهم محقق گرديده است.
هفته دولت نمادی است از وحدت مردم و دولت، که این وحدت سرافرازی، پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی عزیز را به دنبال خواهد داشت و در این راستا شعار هفته دولت امسال با عنوان « اقدام و عمل، ملت-دولت؛ امیدوار و استوار » نامگذاری شده است و توفیق دولت در اداره هرچه بهتر امور کشور، تماما وابسته به همراهی، همدلی، همزبانی و مشارکت آحاد مردم است.
اکنون که با درایت دولت تدبیر و امید با احقاق حقوق هسته ای، رفع تحریم های ظالمانه و رونق اقتصادی و آرامش سیاسی، حقانیت، عزت و توانمندی و منطق ملت شریف ایران در عرصه های بین المللی  بیش از هر زمانی دیگر به اثبات رسیده، بستر اقدام و عمل در حوزه اقتصاد مقاومتی ، فراهم شده است .
اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب و امام شهدا و بویژه شهدای دولت شهید رجایی و شهید باهنر و  تبریک آغازهفته دولت  به مردم شریف ترکمن و از زحمات صادقانه ریاست محترم جمهوری ، هیات دولت، کارکنان و کارمندان زحمتکش دولت تدبیر و امید در حوزه شهرستان تشکر و قدر دانی نموده، موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند انقلاب اسلامی، اجرای منویات مقام معظم رهبری وسیاست های دولت تدبیر و امید در خدمت به مردم، از درگاه خداوند متعال خواهانم.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .