عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي است

فرماندار گمیشان؛

هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي است

هفته دولت نمادي  از وحدت مردم و دولت اسلامي است

فرماندار گمیشان در پیامی با تبریک هفته دولت گفت: هفته دولت نمادي از وحدت مردم و دولت اسلامي است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 هفته اول شهریور ماه، که با نام و یاد شهیدان والا مقام رجایی و باهنر مزین و به نام هفته دولت نامگذاری شده است را به همه دولت مردان خدوم و مجموعه اداری و اجرائی کشور تبریک می گویم.

هفته دولت نمادي است از وحدت مردم و دولت اسلامي كه اين وحدت و تلاش در جهت تحكيم آن سرافرازي، پيشرفت و اقتدار ايران عزيز را به دنبال خواهد داشت و در اين راستا چه نيكوست كه دولتمردان و خدمتگزاران به مردم غيور ايران زمين براي ادامه دادن راه شهيدان والا مقام هم قسم شوند، براي ساختن ايراني مقتدر، ايراني استوار ، ايراني آباد و ايراني آزاد.

معانی ارزشمندی که پس از شهادت شهدای والا مقام رجايي و باهنر برای ما متجلی شده همواره روشنی بخش راه و مسیری است که دولتهای جمهوری اسلامی ایران در مسیر دستیابی به رشد و توسعه آن را طی کرده اند. بی شک، شهادت این شهیدان بزرگوار، همواره الهام بخش کوشش ها و تلاشهایی است که دولتمردان نظام اسلامی برای تعالی جویی و کمال یابی جامعه و پیشرفت و توسعه آن انجام می دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداي والامقام دولت و بويژه شهیدان رجایی و باهنر ، هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت مردان و کارمندان خدوم و متعهد و بويژه كارمندان و كارگزاران دولت در شهرستان گمیشان تبریک عرض نموده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمانهای بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و ادامه راه شهیدان دفاع مقدس را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

 

امیرشیر توماج

فرماندار و رییس ستاد گرامیداشت هفته دولت

شهرستان گمیشان


ارسال کننده خبر : فرمانداری گمیشان
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گمیشان
  • بازدید : 553
  • کد خبر : 36748