عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » مجتمع خدمات روستایی فردیس صادق آباد گالیکش افتتاح شد

همزمان با دومین روز هفته دولت و با حضور فرماندار :

مجتمع خدمات روستایی فردیس صادق آباد گالیکش افتتاح شد

مجتمع خدمات روستایی فردیس صادق آباد گالیکش افتتاح شد

  به گزارش روابط عمومی فرمانداری گالیکش ، در دومین روز از هفته دولت مجتمع خدمات روستایی فردیس صادق آباد با حضور فرماندار گالیکش، بخشداران مرکزی و لوه و جمعی از مردم و مسئولین افتتاح شد.

فرماندار شهرستان گالیکش ضمن حضور در مراسم افتتاحیه این مجتمع گفت: روستاهای شهرستان گالیکش بویژه بخش لوه از محرومیت های بالایی برخوردار میباشند اما ایجاد و تاسیس مراکزی که بتواند خدمات مطلوبتری به قشر محروم و ناتوان ارائه دهد از جمله اقدامات خوب و پسندیده ی دولت یازدهم میباشد.

وی افزود: امیدوارم با افتتاحیه این مرکز کمکهای شایانی به محرومین و مددجویان روستایی انجام گیرد.

خسروی تصریح کرد: با تلاشهای مستمر از سوی این مراکز و کمک های اداره بهزیستی، در بخش اشتغال خانواده های تحت پوشش توانمندیهای لازم بوجد خواهد آمد.

رمضانی راد رییس اداره بهزیستی شهرستان گالیکش در این مراسم گفت: در راستای اجرای اصل 44 قانون اساسی کوچک شدن دولت و برون سپاری خدمات،مجتمع خدماتی روستایی فردیس صادق آباد بعنوان نخستین مجتمع روستایی در بخش لوه افتتاح گردید.

وی افزود در سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل و در راستای اهداف سازمان بهزیستی، تکریم ارباب رجوع، حمایت از خانواده ها، صرفه جویی در هزینه ها، خصوصاً مدیریت زمان و همچنین اجرای مطلوبتر CBR روستایی ( توانبخشی مبتنی بر جامعه) و گسترش مراکز غیردولتی در مناطق محروم و روستاها، شناسایی و تشکیل پرونده، روند بهتر خدمات به توانخواهان، اشتغالزایی مددجویان، جلب مشارکتهای مردمی، مساعدت در توانمند سازی معلولین روستایی این مجتمع از امروز آغاز بکار خواهد کرد.

وی در پایان خانمها منیژه مهرنوش و بهاره خرمالی که خود از مددجویان اداره بهزیستی این شهرستان میباشند را بترتیب بعنوان مدیر مجتمع و مسئول فنی معرفی نمود.

مجتمع خدمات روستایی فردیس صادق آباد گالیکش افتتاح شد

 

مجتمع خدمات روستایی فردیس صادق آباد گالیکش افتتاح شد

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری گالیکش
تأیید کننده خبر : کارشناس2
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .
  • نویسنده : گالیکش
  • بازدید : 1493
  • کد خبر : 24352