عضویت    ورود
ورود به سایت

پایگاه اطلاع رسانی استانداری گلستان

» » » جلسه هماهنگی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ترکمن برگزار شد


جلسه هماهنگی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ترکمن برگزار شد

جلسه هماهنگی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان ترکمن برگزار شد

 جلسه هماهنگی سرشماری عمومی نفوس و مسکن شهرستان ترکمن  با حضور فیروزی فرماندار و رئیس ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان، بخشداران مرکزی و سیجوال، رکاوندی معاون فنی ستاد سرشماری نفوس و مسکن شهرستان، مهدی ملاغلامعلی قائم مقام سرشماری عمومی نفوس و مسکن استان و جمعی از مسئولین شهرستان  صبح امروز در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی فرمانداری شهرستان ترکمن؛ فیروزی فرماندار ضمن تسلیت  ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) و با عنایت به شروع ثبت نام اینترنتی سرشماری عمومی نفوس و مسکن و اهمیت موضوع اظهار داشت : یکی از طرحهای ملی و مهم در سطح کشور سرشماری عمومی نفوس و مسکن است که برای برنامه ریزی در سطح ملی و منطقه ای بسیار مهم و حیاتی است .

وی تصریح کرد: با عنایت به وجود زیرساخت از جمله اینترنت و سطح بالای سواد در سطح استان و شهرستان از لحاظ مقایسه ای و رتبه در سطح کشور جایگاه خوبی نداریم .

فرماندار از تمام مسئولین و بخشداران خواست بطور جد در راستای ثبت نام اینترنتی و همکاری در سرشماری عمومی نفوس و مسکن ورود پیدا کنند.

حضور و سخنرانی  فرماندار در نماز جمعه اهل تسنن و معاون فرماندار در نماز جمعه اهل تشیع شهرستان   در خصوص اطلاع رسانی و اهمیت موضوع و مشارکت مردم در سرشماری نفوس و مسکن ، راه اندازی ایستگاه های ثبت نام اینترنتی در مکان های پرتردد شهر  توسط شهرداری و ثبت نام اینترنتی رایگان در سطح روستاها توسط دهیاران  با هماهنگی بخشداران و اطلاع رسانی از طریق نماز جمعه سطح روستا و مساجد توسط بخشداران از مهمترین  مصوبات جلسه بود.

 

 


ارسال کننده خبر : فرمانداری بندرترکمن
تأیید کننده خبر : کارشناس1
بازدید کننده گرامی ، بنظر می رسد شما عضو سایت نیستید .
پیشنهاد می کنیم در سایت ثبت نام کنید و یا وارد سایت شوید .